رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه موضوع فوت دختر ۷ ساله در بیمارستانی در کرج به پزشک قانونی ارجاع شده است، گفت: نمونه‌برداری از جسد صورت گرفته و در حال بررسی است.

آخرین جزئیات علت فوت دختر ۷ ساله در بیمارستانی در کرج

سلامت نیوز: رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه موضوع فوت دختر ۷ ساله در بیمارستانی در کرج به پزشک قانونی ارجاع شده است، گفت: نمونه‌برداری از جسد صورت گرفته و در حال بررسی است.

به گزارش سلامت نیوز، تسنیم نوشت: احمد فاضلیان ، با اشاره به فوت دختر 7 ساله در یکی از بیمارستان‌های کرج اظهار داشت: از ابتدا این موضوع در دست پیگیری قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه این موضوع به پزشک قانونی ارجاع شده است، افزود: نمونه برداری از جسد صورت گرفته و در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید از هرگونه گمانه‌زنی در مورد این موضوع اجتناب کرد، بیان کرد: باید منتظر ارائه نظر نهایی پزشک قانونی ماند و بعد از آن اگر مشخص شود که در این زمینه قصوری صورت گرفته، برخورد می‌شود.

 در هفته گذشته دختربچه‌ای 7 ساله با درد در ناحیه شکم به بیمارستانی در کرج مراجعه و بعد از تشخیص پزشک مبنی بر درد آپاندیس به اتاق عمل ارجاع داده شده اما پس از تزریق ماده بیهوشی، فوت کرده است.

در حال حاضر گمانه‌زنی‌ها در مورد قصور عوامل بیمارستانی در مورد دختربچه 7 ساله در دستگاه قضا در حال بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha