بر اساس رای گیری که از بین 1000 راننده صورت گرفته است ، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند. 65 درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( 23 درصد ) و ایرلندی ها (24 درصد ) رده دوم و سوم را دارند.

کدام کشور ها بهترین و بدترین رانندگان را دارند؟

سلامت نیوز: بر اساس رای گیری که از بین 1000 راننده صورت گرفته است ، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند. 65 درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( 23 درصد ) و ایرلندی ها (24 درصد ) رده دوم و سوم را دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس رای گیری که از بین 1000 راننده صورت گرفته است، مردم بریتانیا بعنوان بهترین رانندگان در اروپا شناخته شده اند. 65 درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( 23 درصد ) و ایرلندی ها (24 درصد ) رده دوم و سوم را دارند. هر چند این رای گیری بیشتر بین مردم بریتانیا صورت گرفته است شاید بتوان گفت آنها خود را بهترین رانندگان اروپا می دانند.

اما چیزی که در این رای گیری بین مردم بقیه کشورهای اروپایی یکسان است بدترین رانندگان هستند ، تقریبا نیمی از آنها معتقدند بدترین رانندگی را مردم ایتالیا دارند ( 52 درصد ) ، به دنبال آنها فرانسوی ها ( 18 درصد ) و اسپانیایی ها ( 15 درصد ).

اما بیشترین خلافی که رانندگان حین رانندگی انجام داده اندچه مواردی است ؟ تقریبا یک ششم بریتانیایی ها اعتراف کرده اند که حین رانندگی غذا می خورند. هفت درصد رانندگانی که خانم  هستند گفته اند که هنگام رانندگی آرایش کردند و 13 درصد مردان هم گفته اند وقتی در حال رانندگی هستند مجله می خوانند یا در نقشه به دنبال آدرسی می گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha