چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 196539

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: با توجه به بارش 30 سانتی متری برف در ارتفاعات و تداوم بارندگی ها، راهداران برای تامین امنیت جاده ای و خدمات رسانی به خودروها در محورهای مواصلاتی این شهرستان در آماده باش کامل هستند.

بارش 30 سانتیمتر برف در ارتفاعات آستارا

سلامت نیوز:مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: با توجه به بارش 30 سانتی متری برف در ارتفاعات و تداوم بارندگی ها، راهداران برای تامین امنیت جاده ای و خدمات رسانی به خودروها در محورهای مواصلاتی این شهرستان در آماده باش کامل هستند.


به گزارش سلامت نیوز، انور بی نیاز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های تخصصی راهداری مجهز به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر، برفروب کامیونی و نمک پاش در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان آستار در حالت آماده باش هستند.
وی اظهار کرد: عملیات بازگشایی راه روستای ونه بین آستارا آغاز شده و تردد در مسیرهای مواصلاتی دیگر این شهرستان بدون مشکل ادامه دارد.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز دمای کنونی هوا در این شهرستان را هشت درجه اعلام کرد و گفت: از اواخر وقت فردا (پنجشنبه) شاهد کاهش ناپایداری و افزایش نسبی دما در منطقه خواهیم بود.
وی میزان رطوبت هوا را در این شهرستان را 81 درصد اعلام کرد و با اشاره به تداوم بارش برف در ارتفاعات افزود: براساس آخرین اطلاعات موجود، در 24 ساعت گذشته 56 میلیمتر باران در آستارا به ثبت رسیده است.
دریای خزر نیز در محدوده شهر آستارا مواج است و ارتفاع موج در برخی مناطق ساحلی به حدود یک متر می رسد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با بارش یک هزار و 200 میلیمتری در سال جزو پربارانترین مناطق ایران محسوب می شود.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گیلان و در همجواری جمهوری آذربایجان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha