تماس تلفنی افراد ناشناس برای صدور کارت هوشمند امداد خودرو از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور ارایه تسهیلات، خدمات، تعمیر و...، فاقد وجاهت قانونی است و کلاهبرداری تلقی می‌شود.

هشدار راهداری درباره کلاهبرداری در جاده‌ها

سلامت نیوز: تماس تلفنی افراد ناشناس برای صدور کارت هوشمند امداد خودرو از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور ارایه تسهیلات، خدمات، تعمیر و...، فاقد وجاهت قانونی است و کلاهبرداری تلقی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، برپایه خبرهای رسیده، به تازگی برخی اشخاص ناشناس در تماس تلفنی با مردم به ویژه رانندگان، خود را کارمند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی و ادعا می کنند برای امداد جاده‌ای و ارایه خدمات، تعمیر و امداد خودرو از سوی این سازمان کارت هوشمند صادر می شود و به این شیوه کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عوامل کلاهبرداری این کارت ها را به صورت پیک به راننده یا مخاطب مورد نظر تحویل داده و هزینه آن را نقدی دریافت می‌کنند.
این سازمان تاکید کرد کارت های ارایه شده در این زمینه از سوی کلاهبرداران، فاقد اعتبار و جعلی است.
شهروندان می توانند در صورت بروز چنین مساله ای، مراتب را به روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با شماره 88898400-88898397 اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha