وزارت راه و شهرسازی از بارش باران در استان گیلان و مه گرفتگی در ارتفاعات اردبیل و آذربایجان های غربی و شرقی خبر داد.

باران و مه در شمال غرب کشور/ داشتن زنجیر چرخ در جاده کوهستانی لازم است

سلامت نیوز: وزارت راه و شهرسازی از بارش باران در استان گیلان و مه گرفتگی در ارتفاعات اردبیل و آذربایجان های غربی و شرقی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، بر پایه تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، برای تردد در جاده های کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور، ترافیک در آزادراه تهران- کرج محدوده پل کلاک و در ادامه در مسیر کرج- قزوین محدوده پایانه های شهید کلانتری و ساسانی نیمه سنگین و سنگین است.
سایر جاده های اصلی کشور از تردد عادی و روان برخوردارند.
محور شریانی کمربندی دهلران- اندیمشک در استان ایلام بسته و مسیر جایگزین از داخل شهر دهلران است.
دو مسیر غیرشریانی شمشک- دیزین در استان های تهران و کرج و جاده رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های سمنان و گلستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی بسته است.

** تردد در شبانه ‌روز گذشته
کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۶۹۲ تردد شمار فعال در محورهای برون ‌شهری، نسبت به روز پیش از آن ۵.۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد، اوج تردد بین ساعت های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد ساعت سه تا چهار صبح بود که با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کرد

** محدودیت های ترافیکی آخر هفته
تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد شنبه (هشتم آبان ماه) از محورهای کرج- چالوس- هراز- فیروزکوه و تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع اعلام شد.
همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 جمعه از کرج به سوی مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سوی کرج یکطرفه است.
در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و برعکس ممنوع است.
تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت هشت تا 22 پنجشنبه و جمعه اجازه تردد از محور هراز و همچنین محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و برعکس را ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha