شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

درگیری مرگ‌بار ٢ خواهر

سلامت نیوز:دختر جوان پس از مشاجره لفظی با خواهرش او را با ضربه ماهی‌تابه و چاقو به قتل رساند.  سرهنگ آرش مرادی، رئیس‌پلیس آگاهی استان قزوین از قتل دختری ٢٥ساله به دست خواهر کوچک خود در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز ١١٠ مبنی بر درگیری لفظی دو خواهر در یکی از روستاها و اینکه یکی از آنان را که دختری ٢٥ساله بوده، خواهرش به قتل رسانده است،بلافاصله مأموران در محل حاضر ‌شدند.

وی ادامه داد: در بازجویی کارآگاهان خواهر مقتول به جرمش اعتراف و دلیل قتل را اختلافات قبلی و مشاجره لفظی عنوان کرد. رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: قاتل در شب حادثه با بالاگرفتن درگیری لفظی و شدت عصبانیت ضربه‌ای با ماهی‌تابه به سر مقتول ‌کوبید و با واردکردن ضربه کارد آشپزخانه از پشت به پهلوی خواهرش باعث مرگ وی ‌شد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: جسد دختر جوان با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال یافت که پس از بررسی و برابر نظریه پزشکی قانونی، دلیل مرگ، ضربه شدید جسم تیز و برنده و خون‌ریزی زیاد اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از خانه متهم آلت قتاله را کشف کرد، گفت: متهم به قتل پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha