دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

مدیر کل نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت از پلمپ یک مرکز جراحی خصوصی در تهران خبر داد و گفت: پس از فوت زنی که برای لاغری و انجام عمل لیپوساکشن در این مرکز جراحی بستری شده و تحت جراحی قرار گرفته بود، تیم نظارتی وزارت بهداشت در محل حضور یافته و ابعاد این پرونده را مورد بررسی قرار دادند.

پلمپ کلینیک خصوصی جراحی در تهران

سلامت نیوز: مدیر کل نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت از پلمپ یک مرکز جراحی خصوصی در تهران خبر داد و گفت: پس از فوت زنی که برای لاغری و انجام عمل لیپوساکشن در این مرکز جراحی بستری شده و تحت جراحی قرار گرفته بود، تیم نظارتی وزارت بهداشت در محل حضور یافته و ابعاد این پرونده را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین میر دهقان با بررسی کارشناسی ابعاد این پرونده و با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی به دلیل رعایت نکردن موازین علمی و استانداردهای ایمنی و قوانین و مقررات ابلاغی وزارت بهداشت تا زمان کسب اطمینان و ایجاد شرایط لازم از ارایه خدمات مبتنی بر اصول ایمنی، فعالیت این موسسه متوقف شد.

لازم به ذکر است پس از حضور بازپرس محسن مدیرروستا در محل حادثه، تحقیقات در زمینه این مرگ مشکوک کلید خورد.  پزشک جراح هنگامی که در برابر بازپرس قرار گرفت، گفت: این زن چند روز پیش برای انجام عمل لیپوساکشن به مطب من آمد و وقت جراحی گرفت. با توجه به اینکه وی هیچ پیشینه و بیماری خاصی نداشت عمل را شروع کردیم که در حین بیهوشی او فوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha