رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتخاب رشته اکثریت داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دستیاری خبر داد و گفت: 21 اردیبهشت ماه داوطلبان می توانند در مدت 24 ساعت انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با مهر افزود: بر اساس آمار موجود، اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مجاز به انتخاب رشته در دستیاری بودند، در فرآیند انتخاب رشته شرکت کردند و رشته محل های مورد را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: مقرر شده است روز 21 اردیبهشت ماه فرصتی 24 ساعته برای کلیه افرادی که اقدام به انتخاب رشته کرده اند، به منظور ویرایش اطلاعات انتخاب رشته محلهای خود فراهم شود در این زمان سایت برای داوطلبان فعال و امکان ویرایش رشته محلها ایجاد می شود.

نسل سراجی یادآور شد: این فرصت به منزله تمدید زمان انتخاب رشته نیست و تنها افرادی که در موعد مقرر انتخاب رشته کرده اند، می توانند اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش کنند.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد که وزارت بهداشت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.  حدود 10 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته هستند و در نهایت 2400 نفر در دوره دستیاری پذیرفته می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha