دادستان تبریزاز صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی خبر داد.

نظریه پزشکی قانونی در رابطه با فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی

سلامت نیوز: دادستان تبریزاز صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، موسی خلیل الهی اظهارکرد: مطابق نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین (قرص برنج) بوده است.


وی ادامه داد: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد، همچنین عمده فعالیت وی نیز در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.


خلیل الهی به بیان توضیحاتی در رابطه با ادعای خیربودن این پزشک نیز پرداخت و افزود: اگر مبنای این موضوع انتشار یک نسخه پزشکی در فضای مجازی است که باید گفت که این موضوع در تحقیقات به اثبات نرسیده است؛ چراکه درنسخه انتشار یافته از این پزشک در فضای مجازی، به داروخانه توصیه شده که هزینه داروها را از بیمار دریافت نکند و این درحالی است که اصل بودن این نسخه و اینکه شخصی به واسطه توصیه این پزشک هزینه داروها را پرداخت نکند، در تحقیقات به اثبات نرسیده است.


دادستان تبریزهمچنین مسمومیت به دلیل مصرف غذای نذری را نیزمنتفی دانست و گفت: اساسا موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صددرصد منتفی و به هیچ وجه موضوع غذای نذری مطرح نبوده است، غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و براساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.


دادستان تبریز یادآورشد: خود این پزشک نیز تایید کرده که اصلا بحث نذری در کار نبوده است.


وی درپایان تصریح کرد: زوایای دیگر این پرونده درچند روز آینده و از سوی دستگاه قضایی این استان به اطلاع عموم خواهد رسید.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha