دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

با جواب دادن به پرسش های این تست بدون نیاز به روانشناس می توانید از عمق احساسات درونتان باخبر شوید.

تست/آیا فرد خوشبختی هستید؟

سلامت نیوز:با جواب دادن به پرسش های این تست بدون نیاز به روانشناس می توانید از عمق احساسات درونتان باخبر شوید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ احساس خوب و حس خوشبختی و لذت بردن از زندگی از مهمترین موضوعاتی است همه افراد باید به آن توجه داشته باشند زندگی و کار بدن حس رضایت، شادی و خوشبختی چیزی جز عذاب و رنج نیست.
 
بسیاری از افراد نیز به قدری غرق زندگی ماشینی و پرمشغله خود شدند که کمتر به این موضوعات فکر می کنند اما روانشناسان با یک تست ساده و چند سوال کوتاه می توانند تشخیص دهند شما در زندگی احساس خوشبختی و رضایت دارید یا افسرده و ناراحتید؟
 
شما هم می توانید این چند سوال را از خودتان بپرسید و صادقانه به آنها جواب دهید و در نهایت با دیدن نتیجه در جهت حس بهتر در زندگی و احساس خوشبختی بیشتر قدم بردارید.
 
1. اشتیاق شما در زندگی بیش از همه به چه چیزهایی است؟
 آنچه که باید بدانید این است که مهترین و کلیدی ترین موضوع زندگی هر فرد هدف او است، اگر بدانید چه چیزی را دوست دارید هدفتان را مشخص کرده اید پس در جهت رسیدن به هدف خود با احساس شادی و رضایت گام برداشته وبرای رسیدن به آن تلاش می کنید.
هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که در مسیر رسیدن به هدفی که دوست دارید حرکت کنید و پله پله به آن نزدیک شوید. 
 
2. آیا شما خوشحال اید؟
 برای رسیدن به حس خوشبختی واقعی شما باید احساس کنید که همه چیز دقیقا همان طور است که باید باشد، البته شاد بودن تنها  رسیدن به اهداف خود نیست بلکه کمک به دیگران نیز خود شادی بزرگی به حساب می آید.
 
3. هر چند وقت یکبار لبخند می زنید؟
 روانشناسان بارها گفته اند که لبخند مسری است شما نمی دانید دیدن فردی که تازه از خواب بیدار شده و به روی دیگران لبخند می زند چه قدر در ایجاد حس خوشی و لبخند بر روی لب های دیگران تاثیر گذار است.
 
4. آیا شما یک فرد بدبین هستید یا نیمه پر لیوان را می بینید؟
 نگاه کردن به نیمه پر لیوان زندگی یک راه حل ساده برای دور کردن احساسات بد و حس خوشبختی بیشتر است. هر روز به داشته های خود نگاه کرده و با لذت بردن از چیزهایی که دارید و آن ها را بدست آورید بیشتر از قبل احساس خوشبختی کنید.
 
با احساس مثبت و حس خوب از داشته های زندگی، حرکت در جهت رسیدن به هدفی که دوست دارید عزت نفس شما بالاتر رفته و در برابر سایر افراد یک فرد شاد، موفق و با اعتمادبه نفس به نظر می رسید.  
 
5. چند وقت یکبارگریه می کنید؟
 برای بسیاری افراد گریه کردن نشانه  ضعف به حساب می آید اما واقعیت کاملا بر خلاف آن است. اشک ریختن یک راه عالی برای خالی کردن احساسات منفی و کمک به آماده شدن روحیه شدن شما و جایگزینی آن ها با احساسات بهتر است. سبک شدن و رهایی از احساسات منفی یک راه حل موثر در جهت خوشبخت شدن است.

منبع:independent


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha