مشاور امور NGO های سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی از مدیریت جامع و واحد بر خیریه ها و "NGO" ها استقبال می کند، گفت: تا کنون هیچگونه تخلفی مبنی بر اهداف سیاسی و اقتصادی در خیریه های تحت نظارت بهزیستی نداشته ایم.

محمدرضا رضایی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه سازمان بهزیستی از مدیریت واحد نظارت بر سازمانهای مردم نهاد "NGO" ها استقبال می کند گفت: وقتی یک سازمان متولی مدیریت بر موسسات خیریه و سازمانهای غیر دولتی شود طبعا نظارت بر "NGO" ها بیشتر می شود.

رضایی گفت: در تمام دنیا "NGO" ایجاد می شود تا از دولت کمک نگیرند ولی در کشور ما این بالعکس است و هنوز مفهوم "NGO" در کشور جا نیافتاده  است با این حال امیدورایم روزی فرابرسد که دولت بتواند از سازمانهای غیر دولتی کمک بگیرد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور "NGO" ها با اشاره به تعدد صندوقهای صدقات در سطح کشور گفت: خوشبختانه سازمان بهزیستی از صندوق صدقات برای جمع آوری کمک های مردمی استفاده نمی کند تا شان کمک گیرنده حفظ شود.

وی گفت: اینکه برخی از افراد سود جو با تاسیس "NGO" اهداف سیاسی و اقتصادی را دنبال می کنند اجتناب ناپذیر است ولی خیریه هایی که با سازمان بهزیستی همکاری می کنند به هیچ عنوان سود جو و سیاسی نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha