چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 197243

معاون اول رئیس جمهوری گفت: صبح امروز با حضور رئیس جمهور و دیگر وزرا پیرامون مشکلات و کمبود آب در کشور تشکیل جلسه دادیم و در جریان سفر دو روزه ام به اصفهان، مشکلات آب این استان در جلسه ای با حضور برخی وزرا و مسئولان استان بررسی می شود.

بررسی مشکلات آب اصفهان با حضور جهانگیری

سلامت نیوز:  معاون اول رئیس جمهوری گفت: صبح امروز با حضور رئیس جمهور و دیگر وزرا پیرامون مشکلات و کمبود آب در کشور تشکیل جلسه دادیم و در جریان سفر دو روزه ام به اصفهان، مشکلات آب این استان در جلسه ای با حضور برخی وزرا و مسئولان استان بررسی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در بدو ورود به اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر در جمع خبرنگاران، هدف از سفرش به این استان را افتتاح چند طرح عمرانی و صنعتی اعلام کرد و افزود: امروز ورزشگاه نقش جهان که بهره برداری از آن، یکی از آرزوهای دو دهه مردم اصفهان بود، به بهره برداری می رسد.
وی همچنین بهره برداری از دو طرح فولادی در فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان را از دیگر برنامه های سفرش به اصفهان بیان کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکلات آب استان اصفهان تصریح کرد: زمانی که استاندار اصفهان بودم، هیچگاه مشکل کمبود آب در این استان بوجود نیامد اما در سال های گذشته به دلیل پاره ای مشکلات و کمبود بارش ها، این استان با چالش خشکسالی مواجه شد و اکنون باید دعا کنیم که با افزایش نزولات آسمانی و استفاده بهینه از این مایع حیاتی، چالش کمبود آب در این استان اصفهان برطرف شود.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا قفل دومین ورزشگاه بزرگ کشور را باز کند.
معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان اصفهان قرار گرفت.
وزیران ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی ، نیرو ، صنعت معدن و تجارت ، کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست در این سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.
جهانگیری در اولین روز این سفر، ورزشگاه بزرگ نقش جهان را افتتاح خواهد کرد و به حدود سه دهه انتظار مردم و ورزشکاران نصف جهان پایان می دهد.
همچنین بهره برداری از مرحله دوم خط یک قطار شهری کلانشهر اصفهان از دیگر برنامه هایی است که با حضور معاون اول رییس جمهوری انجام می شود.
شرکت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، دیدار با آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله ناصری رئیس حوزه علمیه ولی عصر(عج) این استان از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در جریان سفر به اصفهان اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha