در پی انتشار خبر صدور مجوز استخدام 20 هزار پرستار، هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور آمادگی خود را برای اجرای این مصوبه اعلام كردند.

یك مقام مسئول در دبیرخانه هیأت مركزی گزینش و عضو كمیته آزمون استخدامی این وزارتخانه با اعلام این خبر گفت: با توجه به صدور مجوز استخدام 20 هزار پرستار از سوی معاون توسعه و مدیریت سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری در جهت اجرای قانون ارتقای بهره‌وری نیروهای بالینی هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشكی در سراسر كشور آمادگی خود را برای اجرای این مصوبه اعلام كردند.

وی افزود: در این خصوص تمهیدات لازم توسط تمامی هسته‌های گزینش اتخاذ شده تا با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت كارشناسی خود نسبت به بررسی دقیق و طی مراحل لازم اقدام كنند.

این مقام مسئول با اشاره به این كه اعلام نظر در خصوص پرونده داوطلبان استخدام طبق مهلت مقرر در قانون گزینش كشور صورت می‌گیرد، اظهار داشت: طبق قانون سعی می‌كنیم در كمترین زمان ممكن امكان به كارگیری و جذب نیروی انسانی جدید در رشته‌ پرستاری فراهم شود.

وی در خاتمه اظهار امیدواری كرد؛ با تلاش همكاران خدوم گزینش با جذب نیروهای اصلح و توانمند در دانشگاه‌ها و مراكز درمانی و ارتقاء سطح خدمات بالینی، شاهد افزایش رضایتمندی مردم  از خدمات بخش سلامت كشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha