شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

ساعت 12 ظهر روز گذشته، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری 150 تهرانسر از قتل عام اعضای خانواده ای با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که یک ساختمان مسکونی در شهرک آزادی بود با جسد مرد 39 ساله، دختر 11 ساله و پسر 4 ساله ای روبه رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند. در حالی که به هم ریختگی و شکسته شدن وسایل خانه حکایت از درگیری شدید قاتل با مقتولان داشت، بررسی ها نشان داد قاتل زن34 ساله ای است که در اقدامی هولناک شوهر و دو کودکش را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. همچنین مشخص شد قاتل که قصد داشته بود پس از حادثه با پریدن از بالکن خانه اش به زندگی اش پایان دهد، از سوی مأموران بازداشت شده است و همراه دختر 10 ساله دیگرش که در این حادثه به شدت زخمی شده، به بیمارستان منتقل شده است.

زن جوان خون به پا کرد

سلامت نیوز: ساعت 12 ظهر روز گذشته، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران کلانتری 150 تهرانسر از قتل عام اعضای خانواده ای با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که یک ساختمان مسکونی در شهرک آزادی بود با جسد مرد 39 ساله، دختر 11 ساله و پسر 4 ساله ای روبه رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند. در حالی که به هم ریختگی و شکسته شدن وسایل خانه حکایت از درگیری شدید قاتل با مقتولان داشت، بررسی ها نشان داد قاتل زن34 ساله ای است که در اقدامی هولناک شوهر و دو کودکش را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. همچنین مشخص شد قاتل که قصد داشته بود پس از حادثه با پریدن از بالکن خانه اش به زندگی اش پایان دهد، از سوی مأموران بازداشت شده است و همراه دختر 10 ساله دیگرش که در این حادثه به شدت زخمی شده، به بیمارستان منتقل شده است.


 به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، یکی از همسایه ها گفت: لحظاتی قبل صدای درگیری از خانه همسایه شنیدیم، اما فکر کردیم که درگیری معمولی خانواد گی است به همین دلیل خیلی به آن توجه نکردیم تا اینکه صدای فریادهای دلخراشی به گوشمان رسید. وقتی همراه تعداد دیگری از همسایه ها پشت در خانه آنها رسیدیم، صدای دختر همسایه را شنیدیم که با فریادهای دلخراش درخواست کمک می کرد. به همین دلیل در را شکستیم که با صحنه هولناکی روبه رو شدیم و دیدیم که زن همسایه در خانه اش خون به پا کرده است. بلافاصله موضوع را به مأموران خبر دادیم و مانع خارج شدن قاتل شدیم.  در ادامه، بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع به بیمارستان رفت و از زن جوان  تحقیق کرد.

وی در بازجویی ها گفت: مدتی قبل بود که متوجه شدم شوهرم قصد دارد با دختر جوانی ازدواج کند.

تلاش کردم او را از این تصمیم منصرف کنم اما فایده نداشت و همیشه سر این موضوع با هم مشاجره می کردیم. ظهر امروز وقتی متوجه شدم تصمیم او برای ازدواج با آن دختر قطعی است دست به چاقو بردم و ابتدا شوهرم را هدف قرار دادم. سپس به سراغ دختر 11 ساله ام رفتم و او را به قتل رساندم بعد از آن به سراغ پسر 4 ساله ام رفتم و به او ضربه زدم که فوت کرد . سرانجام به سراغ دختر 10 ساله ام رفتم و با چاقو به او دو ضربه زدم و احتمال دادم که فوت شده است. اما متوجه شدم او زنده مانده است. در پایان قصد خودکشی داشتم که با حضور همسایه ها ناکام ماندم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه دلخراش، جسد سه عضو خانواده برای انجام آزمایش های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha