عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با هشدار نسبت به افزایش مشکلات گوارشی شهروندان تهرانی در پی آبیاری مزارع با فاضلاب، بر لزوم مدیریت این موضوع از سوی شورای شهر تاکید کرد.

هشدار درباره افزایش بیماری‌های گوارشی شهروندان تهرانی/ موضوع آبیاری مزارع با فاضلاب تعیین تکلیف شود

سلامت نیوز:عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با هشدار نسبت به افزایش مشکلات گوارشی شهروندان تهرانی در پی آبیاری مزارع با فاضلاب، بر لزوم مدیریت این موضوع از سوی شورای شهر تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،محمود صادقی ، با تاکید بر اینکه موضوع آبیاری مزارع جنوب تهران موضوعی تخصصی و شهری است که شورای شهر باید به آن ورود کند، تصریح کرد: کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای شهر باید هر چه سریع تر به این موضوع ورود و آن را مدیریت کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بررسی و پیگیری موضوع آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب در دستور کار مجمع نمایندگان استان تهران قرار دارد، تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع سلامتی شهروندان را تهدید می کند بنابراین به دلیل حساسیت در دستورکار مجمع نمایندگان قرار دارد و پیگیری هایی را در هم در این رابطه داشته ایم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با فاجعه خواندن موضوع آبیاری مزارع جنوب تهران با فاضلاب، با هشدار نسبت به اینکه بخش زیادی از مشکلات گوارشی در پایتخت ناشی از آبیاری مزارع با فاضلاب است، گفت: محسوس بودن این موضوع در برخی مناطق به گونه ای است که به هیچ وجه مراجعه به آزمایشگاه برای صحت این موضوع نیازی احساس نمی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم زیرا سلامتی شهروندان را در معرض تهدید جدی قرار می دهد که در همین راستا برای رفع نگرانی ها فاضلاب باید تصفیه و برای آبیاری مزارع در اختیار کشاورزان قرار داده شود.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از باب نظارت بر اجرای قوانین موضوع آبیاری مزارع جنوب پایتخت با فاضلاب  را دنبال و پیگیری می‌کند، یادآور شد: اگر در این رابطه خلاء قانونی وجود داشته باشد مجلس می تواند در قالب طرحی ضوابط لازم را برای دستگاه ها ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha