‌گوش حسین کشاورز دانش آموز پایه هفتم مدرسه خاتم‌الانبیاء شهر دندی در شهرستان ماهنشان بر اثر تنبیه معلم خود پاره شد.

پرده گوش دانش‌آموزی در شهر دندی با تنبیه معلم پاره شد/وقتی مسئولان آموزش و پرورش در خواب هستند

سلامت نیوز: گوش حسین کشاورز دانش آموز پایه هفتم مدرسه خاتم‌الانبیاء شهر دندی در شهرستان ماهنشان بر اثر تنبیه معلم خود پاره شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم ، این اتفاق که در 14 مهرماه امسال به وقوع پیوسته و پدر حسین را حسابی از کار زندگی انداخته و آموزش و پرورش نیز به گفته وی صدایش را در نمی‌آورد.

در روز 14 مهرماه گویا معلم حسین و برخی از معلمان این مدرسه چند ساعتی دیر به سر کلاس رفتند و دانش آموزان نیز با این فکر که دیگر امروز معلم نخواهد آمد به منزل برمی‌گردند اما بعد از مدت کوتاهی خبر می‌رسد که معلم آمده که دانش‌آموزان دوباره راهی مدرسه می‌شوند.

زمانی که حسین سر کلاس می رود معلم (ب_الف) این دانش آموز را مورد تنبیه قرار می‌دهد که بر اثر آن گوش حسین پاره می‌شود.

پدر حسین  گفت: از دست معلم شکایت کردم و معلم که در نخستین جلسه دادگاه شرکت نکرد بعد از جدی‌تر شدن قضیه و نظر دادگاه بر صادر شدن حکم جلب مجبور شد به دادگاه بیاید.

وی افزود: پزشکی قانونی هم نظرش را داده و قرار است یک ماه دیگر معاینه مجدد انجام دهند.

پدر دانش‌آموز مدرسه خاتم‌الانبیاء شهر دندی با بیان اینکه به آموزش و پرورش هم نامه داده‌ام، عنوان کرد: آنها قصد سرپوش گذاشتن بر این موضوع را داشتند و درخواست داشتند که شکایت نکنم و فکر می‌کنم آموزش و پرورش استان را در جریان نگذاشتند.

کشاورز ابراز کرد: می‌خواهم بدانم آیا معلم با پسر من مشکل دارد و یا اینکه خودش مشکل روانی دارد.

وی با بیان اینکه یک ماه است از کار و زندگی افتاده‌ام، اظهار داشت: اگر بلایی سر پسرم بیاید تکلیف چیست، پزشکان گفته‌اند اگر به گوش حسین آب برود امکان مشکلات روانی و عقلی وجود دارد.

طبق گفته پدر حسین مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان بعد از این اتفاق حتی برای جویا شدن حال این دانش‌آموز هم به خانواده کشاورز سر نزده‌اند.

وی با گلایه از مسئولان آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم از سادگی و بی‌سواد بودن من سوء‌استفاده می‌شود.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha