سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

پسرخاله که در جریان جنایتی هولناک برای به‌دست آوردن یک مبایعه‌نامه مردی را روی پل عابر پیاده به قتل رسانده بودند، با رأی قضات دادگاه به قصاص محکوم شدند.

قصاص؛ تاوان جنایت روی پل عابر پیاده

سلامت نیوز: پسرخاله که در جریان جنایتی هولناک برای به‌دست آوردن یک مبایعه‌نامه مردی را روی پل عابر پیاده به قتل رسانده بودند، با رأی قضات دادگاه به قصاص محکوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین،این جنایت صبح روز هفتم مرداد‌ماه سال91 روی پل عابر پیاده‌ای در نزدیكی سه‌راه تهرانپارس اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود كه یكی از متهمان مدتی قبل آپارتمانی را به مقتول فروخته و در قبال آن 43میلیون تومان دریافت كرده بود اما نقشه كشید تا قرارداد را از چنگ خریدار بیرون بكشد. او نقشه شومی كشید و با خریدار در سه‌راه تهرانپارس قرار گذاشت.

وقتی آنها با یكدیگر رو در رو شدند، پسرخاله متهم طبق نقشه‌ای از پیش طراحی شده با چوب به سر خریدار ضربه‌ای زد و در ادامه مرد فروشنده نیز چند ضربه دیگر زد و خریدار جانش را از دست داد. با اینكه پسرخاله‌های قاتل تلاش كرده بودند هیچ ردی از خود به جا نگذارند اما دوربین‌های مداربسته بانكی كه آن نزدیكی بود،

جزئیات جنایت را ثبت كرده بود. به این ترتیب متهمان دستگیر شدند و جزئیات قتل خریدار آپارتمان را شرح دادند. آنها چند روز قبل در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی محمود كیخا محاكمه شدند و گفتند نیت‌شان از حمله كردن به مقتول گرفتن قرارداد بود و قصد به قتل رساندن وی را نداشته‌اند. با این حال قضات دادگاه وارد شور شدند و به اتفاق آرا هر دوی آنها را مجرم تشخیص دادند و به قصاص محكوم كردند. درصورتی كه این رأی در دیوان‌عالی كشور نیز تأیید شود، به‌زودی پسرخاله‌های قاتل به دار مجازات آویخته خواهند شد

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha