نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بیمه ها رمقی برای پوشش خدمات دندان پزشکی ندارند، گفت: به همین جهت است که خدمات دندان پزشکی از حمایت های بیمه ای بی نصیب مانده است.

بیمه ها رمقی برای پوشش خدمات دندانپزشکی ندارند

سلامت نیوز:نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بیمه ها رمقی برای پوشش خدمات دندان پزشکی ندارند، گفت: به همین جهت است که خدمات دندان پزشکی از حمایت های بیمه ای بی نصیب مانده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،محمد حسین قربانی  درباره برخی انتقادات نسبت به اینکه بیمه ها خدمات دندان پزشکی به نوجوانان زیر 14 سال و مادران باردار را پوشش نمی دهند، افزود: واقعیت آن است که بیمه سلامت حدود 8 هزار میلیارد تومان بدهی به مراکز درمانی بدهی دارند و قادر نیستند خدمات جدیدی را تحت پوشش قرار دهند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به بدهی های سنگین بیمه ها به مراکز درمانی، دیگر رمقی برای پوشش خدمات دندان پزشکی باقی نمی ماند به همین جهت است که خدمات دندان پزشکی از حمایت های بیمه ای بی نصیب مانده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: امروزه معضل اصلی حوزه سلامت، بدهی های بیمه ها است که ادامه چنین روندی مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد در این شرایط نمی توان امید داشت که حتی بیمه ها در سال 96 نیز تعهدات پوشش دهی برای خدمت دندان پزشکی را عملیاتی کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: حوزه دندان پزشکی جزو نیازمندی های جامعه است اما با توجه به هزینه های بالای آن نتوانستیم خدمات خوبی را در این عرصه ارایه دهیم حال امیدواریم با تقویت بیمه ها بتوانیم گام های اثربخشی در این بخش برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha