دبیر اجرایی کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی با اشاره به اینکه با مدیریت خوب منابع محدود مالی می‌توانیم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان اقدام کنیم، گفت: همچنین می‌توانیم درمان‌ها را با کیفیت بهتر و هزینه کمتر ارائه دهیم.

بهینه‌سازی درمان‌های سرطان از نظر کیفیت و کاهش هزینه

سلامت نیوز:دبیر اجرایی کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی با اشاره به اینکه با مدیریت خوب منابع محدود مالی می‌توانیم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان اقدام کنیم، گفت: همچنین می‌توانیم درمان‌ها را با کیفیت بهتر و هزینه کمتر ارائه دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، فرشید اربابی در ارتباط با نخستین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی اظهارکرد: این کنگره با هدف اقتصاد مقاومتی و بهینه کردن درمان های سرطان از نظر کیفیت و کاهش هزینه توانسته است به جامعه بیماران مبتلا به سرطان خدمات بهتر و حتی ارزان تری را ارائه دهد.

وی افزود: با مدیریت خوب منابع محدودمالی کشور نه تنها می‌توانیم برای درمان بیماران مبتلا به انواع سرطان درمان مناسبی انجام دهیم بلکه می توانیم این درمان ها را با کیفیت بهتر و هزینه کمتر در سنین مختلف ارائه دهیم.

این متخصص رادیوتراپی آنکولوژی یادآور شد: کلینیکال آنکولوژی رویکرد جامع درمان سرطان است که در ضمن توجه به شیمی درمانی به رادیوتراپی هم توجه خاص دارد.

اربابی گفت: ما در این کنگره آخرین اطلاعات پزشکی دنیا را در درمان سرطان با رویکرد منطقه ای در کشور خودمان به بحث می گذاریم و از تمام اساتید و همکاران در بخش رشته های آنکولوژی، داخلی، جراحی و رشته های وابسته در این کنگره دعوت شدند. همینطور همکاران پرستار که همیشه همراه پزشکان در خدمت رسانی به بیماران سرطانی هستند در این کنگره حضور دارند.

وی همچنین بر لزوم حمایت همه جانبه از بیماران مبتلا به سرطان، توجه به خانواده این بیماران، تغذیه مبتلایان و سایر حوزه های وابسته به این بیماری تاکید کرد.

دبیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی با اشاره به اینکه نخستین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی همزمان با اولین کنگره بین المللی پرستاری کلینیکال آنکولوژی همزمان برگزار می شود، تصریح کرد: این کنگره بیشترین امتیاز بازآموزی برای پزشکان حوزه جراحی، آسیب شناسی، آنکولوژی، رادیولوژی، پزشکان عمومی، پرستاران پیراپزشکی و سایر رشته های وابسته نیز خواهد داشت.

دبیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی در پایان افزود: پزشکانی به عنوان سخنران از کشورهای امریکا، اتریش، دانمارک، آلمان، انگلیس، عراق، مصر، هند و امارات متحده عربی حضور دارند و همینطور شرکت کنندگانی از کشورهای تاجیکستان، ارمنستان، عراق و پاکستان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha