مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال، ۶۸ نفر به دلیل فوت ناشی از سلاح سرد به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.6 درصد افزایش یافته است.

«سلاح سرد» جان ۶۸ تهرانی را گرفت

سلامت نیوز:مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال، ۶۸ نفر به دلیل فوت ناشی از سلاح سرد به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.6 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مسعود قادی پاشا ، در مورد آمار مرگ و میر ناشی از سلاح سرد در پایتخت اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال 68 نفر فوت ناشی از سلاح سرد ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران داشتیم.

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از سلاح سرد 65 نفر بود، 4.6 درصد افزایش یافته است. همچنین از کل فوت ناشی از سلاح سرد در 6 ماهه امسال 53 نفر مرد و 15 نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 65 نفر فوت ناشی از سلاح سرد پزشکی قانونی استان 49 مرد و 76 نفر زن بودند.

قادی پاشا اضافه کرد: در شهریور ماه سال جاری نیز آمار فوت ناشی از سلاح سرد 12 مورد اعلام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روند افزایش یا کاهش نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha