شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 19775

دومین جشنواره فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با شعار "تجلی ایمان، اندیشه خلاق، شکوفایی فرهنگی" و تقدیر از 222 دانشجوی برگزیده برگزار می شود.

دومین دوره جشنواره روزهای 28 تا 30 اردیبهشت ماه 89 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود در این دوره یک هزار 436 دانشجوی علوم پزشکی با آثار خود در جشنواره شرکت کردند.

از میان شرکت کنندگان 644 دانشجوی پسر معادل 45 درصد و 792 دانشجوی دختر معادل 55 درصد شرکت کنندگان آثار خود را به جشنواره ارسال کرده اند که در نهایت 222 دانشجو برگزیده خواهند شد.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با 500 اثر ارسالی از سوی دانشجویان فعال ترین دانشگاه در این دوره از جشنواره بوده است همچنین 36 درصد آثار در بخش هنری، 31 درصد در بخش ادبی، 22 درصد در بخش نشریات و 11 درصد به سایر بخش ها اختصاص داشته است.

"نقش هنر ایرانی در ترویج معارف اسلامی" موضوع ویژه دومین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور است که علاوه بر بخش مسابقه، برنامه هایی از جمله نمایشگاه نشریات، نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی، کارگاهها و نشست های تخصصی نشریات دانشجویی و نشستهای معارف دینی و قرآنی نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha