رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ادعاها مبنی بر انتشار مقالات جعلی از سوی بنده و سایر اساتید و نفرات برجسته علمی کشور، صد درصد دروغ است و پیگیری های اخیرمان خبر از فعالیت دست‌های پشت پرده ضد انقلابی ها در آن سوی مرزهای کشورمان می دهد.

تکذیب ادعای انتشار مقالات از سوی دانشمندان ایرانی در nature/ رد پای عناصر ضدانقلابی

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ادعاها مبنی بر انتشار مقالات جعلی از سوی بنده و سایر اساتید و نفرات برجسته علمی کشور، صد درصد دروغ است و پیگیری های اخیرمان خبر از فعالیت دست‌های پشت پرده ضد انقلابی ها در آن سوی مرزهای کشورمان می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو  گفت: ادعاها مبنی بر انتشار مقالات جعلی از سوی بنده و سایر اساتید و نفرات برجسته علمی کشور، صد درصد دروغ است و رتبه‌های علمی این اشخاص هیچ ارتباطی به پست‌هایشان ندارد.

وی افزود: اینجانب 11 سال پیش و در سن 40 سالگی و پیش از داشتن سمت کنونی ام، به درجه پروفسوری در رشته داروسازی صنعتی رسیده ام.

دیناروند ادامه داد: نه تنها مدعیان انتشار مقالات جعلی هیچ علمی نسبت به مقاله نویسی ندارند، بلکه پیگیری های اخیرمان خبر از فعالیت دست‌های پشت پرده ضد انقلابی ها در آن سوی مرزهای کشورمان می دهد.

رئیس سازمان غذا و دارو در پایان گفت: این 58 مقاله جعلی که در nature اعلام شده است ارتباطی با اینجانب و سایر دانشمندان شناخته شده ایران ندارد. اسامی کسانی که مقالاتی جعلی منتشر کرده اند مشخص است و هیچ ارتباطی و حتی تشابه اسمی هم با اینجانب و چندنفر دیگر از دانشمندان شناخته شده کشور ندارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha