یک حلقه مار که در حیاط یک ساختمان دو طبقه مسکونی در شهرک مسعودیه باعث ترس و نگرانی ساکنان آن شده بود توسط آتش نشانان به دام افتاد.

مار یک متری در خانه شهروند تهرانی به دام افتاد

سلامت نیوز: یک حلقه مار که در حیاط یک ساختمان دو طبقه مسکونی در شهرک مسعودیه باعث ترس و نگرانی ساکنان آن شده بود توسط آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،ساکنان یک منزل مسکونی با دیدن یک مار در حیاط خانه شان درحالیکه وحشت زده بودند سراسیمه با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

یگ گروه از آتش نشانان ایستگاه 37 بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان ساعت 12:10 دقیقه ظهر دیروز رهسپار شهرک مسعودیه، خیابان مظاهرشدند.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: این مار که درحدود یک متر طول داشت و در گوشه‌ای از حیاط این ساختمان دو طبقه پنهان شده بود، بلافاصله توسط آتش نشانان با ابزار موجود پس از پیدا کردن آن، بدام افتاد.

وی افزود: این جانوربعد از این که به ایستگاه آتش نشانی انتقال یافت، درطبیعت اطراف تهران رها شد.

این فرمانده آتش نشانی به شهروندان توصیه كرد با دیدن حیوانات وحشی مانند روباه، سمور، مار و... در اطراف محل سكونت خود كه بیشتر از بیابان‌ها و كوه‌های اطراف تهران به داخل شهر می‌آیند و به ساختمان‌ها پناه می‌برند، از هر گونه اقدام خودداری كنند و بی‌درنگ از طریق تلفن 125 به آتش‌نشانی اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha