دهمین همایش علمی سالیانه انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران 23 و 24 اردیبهشت در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار می شود.

دکتر محمد شریفی رئیس انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران گفت: هدف از برگزاری این همایش ارتقاء دانش پزشکان و جامعه در ارتباط با موضوع دردهای حاد، دردهای مزمن و همچنین دردهای سرطانی است.
وی گفت: در همایش امسال بر خلاف سالهای گذشته مقاله دریافت نکرده ایم وموضوعات مهم در زمینه درد توسط سخنرانان برجسته داخلی و خارجی ارائه می شود.
 
شریفی افزود: اصلی ترین سخنرانی ها با موضوعات نقش لیزر در درمان درد، نقش سرویسهای کنترل درد حاد، دردهای عضلانی-استخوانی در کاربران کامپیوتر، پیشگیری از دردهای آرتروزی، درمان دردهای سرطانی، خواب و ارتباط آن با درد، هزینه های اقتصادی دردهای مزمن و درمانهای چند تخصصی دردهای مزمن است.
 
وی همچنین گفت: در همایش امسال پروفسور "بن رات" از آلمان، پروفسور "راوال" از سوئد، پروفسور "رانیچ" از سوئیس، دکتر سعادت رئیس گروه دردشناسی شهید بهشتی، دکتر پناه خواهی رئیس کلینیک درد بیمارستان سینا دانشگاه تهران و.... حضور دارند.
 
رئیس انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران گفت: از برنامه های جانبی این همایش برپایی نمایشگاهی از تجهیزات پزشکی و دارویی است.
 
وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iranianpainsociety.com و یا با شماره تلفن 44045436 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha