عصر شنبه در حالی کمیسیون تلفیق مجلس با حضور نمایندگان عضو تشکیل جلسه داد که اقدام غیرمنتظره نادر قاضی‌پور باز هم حاشیه‌ساز شد.

باز هم قاضی‌پور حاشیه‌ساز شد؛ این‌بار عکاسی در کمیسیون تلفیق با اهداف خاص

سلامت نیوز:عصر شنبه در حالی کمیسیون تلفیق مجلس با حضور نمایندگان عضو تشکیل جلسه داد که اقدام غیرمنتظره نادر قاضی‌پور باز هم حاشیه‌ساز شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از کانال خبری اصلاحات نیوز در تلگرام، در جلسه کمیسیون تلفیق که دستور کار آن بررسی مواد لایحه برنامه ششم در راستای اجرایی شدن سیاست‌های کلی رهبر انقلاب در بخش سلامت بود 16 نفر از نمایندگان در پایان جلسه و پس از بررسی بندهایی از مفاد مرتبط با اصلاح ساختار نظام سلامت به عنوان موافق ثبت نام کردند که اسامی آنها روی مانیتورهای کمیسیون آمد.

 اما ناگهان قاضی‌پور که خود را مرتبط با جریانات کارگری می‌داند در اقدامی غیر منتظره و خلاف عرف با تلفن همراه از تصویر اسامی موافقین که روی مانیتور ظاهر شده بود عکس گرفت و گفته می‌شود برای مسئولین جامعه کارگری کشور ارسال کرد.

 این اقدام در آستانه تصمیم گیری کمیسیون تلفیق که با حضور وزرای بهداشت و رفاه و اعضا تشکیل شد و در فضایی کارشناسی مباحث آن پایان یافت می‌تواند موجب  تحریک تشکل‌ها و جامعه کارگری بر علیه نمایندگان ثبت نام کننده شود.

 این در حالی هست که بارها از سوی پیشنهاد دهندگان تجمیع بیمه‌ها بر مستثنی بودن بخش درمان تامین اجتماعی تاکید شده و این اقدام قاضی‌پور موجب اعتراض سایر اعضا شد و جو جلسه را برای دقایقی متشنج کرد.


گفتنی است قاضی‌پور که در چند ماهه اخیر به دلیل سخنانش درباره زنان و برخورد ناشایست با یک خبرنگار پارلمانی جنجال آفرین بوده از سوی برخی از نمایندگان حاضر در جلسه مورد انتقاد قرار گرفت و این نمایندگان، این کار را توهین به استقلال مجلس و در راستای تحریک جامعه کارگری دانستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    آفرین قاضی پور از یک نماینده مجلس در دفاع از حقوق مردم جز این انتظار نمی رود