«دخترم می‌خواست بازیگر شود و چون من با این کار مخالف بودم تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.» این اظهارات پیرمردی ۶۵ ساله است که دختر جوانش را درحالی‌که خواب بود با ضربات چاقو به قتل رساند.

پیرمرد قاتل دختری که می‌خواست بازیگر شود

سلامت نیوز:  «دخترم می‌خواست بازیگر شود و چون من با این کار مخالف بودم تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.» این اظهارات پیرمردی ۶۵ ساله است که دختر جوانش را درحالی‌که خواب بود با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح دیروز، با گذشت 18‌ماه از این جنایت هولناك پیرمرد عصازنان به دادگاه كیفری منتقل شد تا جزئیات بیشتری از این جنایت را بازگو كند.ساعت 3 بامداد بیست و سوم اردیبهشت‌ماه سال94 به محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی خبر رسید پیرمردی در خانه‌اش دخترش را به قتل رسانده است.

این مرد دقایقی بعد از جنایت با پلیس تماس گرفته و همه‌‌چیز را به مأموران گفته بود. با این حال بازپرس جنایی همراه با كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل جنایت شدند تا در این‌باره تحقیق كنند. محل جنایت خانه‌ای واقع در نازی‌آباد بود. مأموران در یكی از اتاق‌های این خانه با جسد دختری 40ساله مواجه شدند كه به‌دلیل اصابت ضربات متعدد چاقو جان باخته بود.

در سوی دیگر پدر 65ساله مقتول قرار داشت كه گوشه‌ای كز كرده و انتظار مأموران را می‌كشید. او در تحقیقات مقدماتی به قتل دخترش اعتراف كرد و گفت چون او باعث آبروریزی شده بود دست به قتل زده است. به این ترتیب جسد به پزشكی قانونی منتقل و پیرمرد قاتل بازداشت شد.

متهم در دادسرا مدعی شد كه دخترش چند مرتبه به‌دلیل مسائل اخلاقی بازداشت شده بود. او درباره شب حادثه گفت: دخترم خواب بود كه سراغش رفتم. پتو را از روی صورتش كنار زدم و چند ضربه به وی زدم. بعد هم به پسرم گفتم كه با پلیس تماس بگیرد و ماجرا را خبر دهد. متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی كرد و در شرایطی كه همسرش به‌عنوان یكی از اولیای دم او را بخشیده بود پرونده با صدور كیفرخواست به دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد.

    در دادگاه

در جلسه محاكمه كه صبح دیروز در شعبه دوم به ریاست قاضی محسن زالی‌كوهینی و با حضور قاضی اسلامی برگزار شد، پیرمرد درحالی‌كه عصا به‌دست داشت با كمك مأموران بدرقه زندان وارد دادگاه شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت كیفرخواست پرداخت و گفت: متهم در همه مراحل تحقیقات به قتل دخترش اعتراف كرده و مدعی شده كه وی دچار مشكلات اخلاقی بوده است. درحالی‌كه مادر مقتول نسبت به وی اعلام گذشت كرده و ولی دم دیگر خود متهم است به همین دلیل به لحاظ جنبه عمومی جرم خواستار مجازات متهم هستم.

سپس متهم عصازنان در جایگاه ایستاد و گفت: من قتل دخترم را قبول دارم. اما این حادثه نتیجه 22سال درگیری و كشمكش من و دخترم بود. وی ادامه داد: دخترم لیسانس زبان فرانسه داشت و مدام با دوستانش بیرون می‌رفت. او شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و من بارها در این‌باره با او صحبت كرده بودم اما فایده‌ای نداشت. وی كه به‌دلیل كهولت سن توانایی ایستادن نداشت با اجازه رئیس دادگاه بقیه جلسه را روی صندلی نشست و ادامه داد: این اواخر او گفت كه می‌خواهد بازیگر شود.

اما من به‌شدت مخالفت كردم تا اینكه یك روز او دست به‌خودكشی زد اما ما متوجه شدیم و نجاتش دادیم. بعد از این موافقت كردم كه او برای 2جلسه سر صحنه فیلمبرداری برود اما او پایش را در یك كفش كرده بود كه می‌خواهد بازیگر شود و یك‌بار دیگر هم دست به‌خودكشی زد. اما این بار هم او را به‌موقع به بیمارستان رساندیم و نجات پیدا كرد.

این مرد ادامه داد: او این اواخر چند شب یك‌بار به خانه می‌آمد و می‌گفت هر طور كه شده می‌خواهد به بازیگری ادامه دهد تا اینكه شب حادثه تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. متهم در پاسخ به سؤال رئیس دادگاه درباره جزئیات جنایت گفت: آنقدر عصبانی بودم كه هیچ‌چیزی از آن لحظه به یاد ندارم و هرچه در بازسازی صحنه گفته‌ام ساخته خیالاتم بوده و چیزی از آن لحظه یادم نمی‌آید.

پیرمرد درحالی‌كه به عصایش تكیه داده بود گفت: با وجود اشتباهات دخترم من حق نداشتم كه او را از زندگی محروم كنم و حالا از كرده‌ام پشیمانم.در پایان این جلسه قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری درخصوص مجازات این پیرمرد وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha