یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای پایتخت، تکنسین های اورژانس به همراه آمبولانس ها در مناطق 22 گانه شهر تهران به حالت آماده باش درآمدند.

اورژانس پایتخت در حال آماده باش

سلامت نیوز:مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوای پایتخت، تکنسین های اورژانس به همراه آمبولانس ها در مناطق 22 گانه شهر تهران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از ایرنا،حسن عباسی افزود: درحال حاضر کیفیت هوای شهرتهران در شرایط ناسالم قراردارد و به همه شهروندان بخصوص افرادی که دچار مشکلات قلبی و تنفسی هستند توصیه می کنیم از تردد در فضای باز خودداری کنند.


 وی با تاکید براینکه تکنسین های اورژانس تهران در هیچیک از میادین پایتخت مستقر نیستند، افزود: اگرکیفیت آلودگی شهر تهران افزایش یابد به تصمیم کمیته اضطرار، تکنسین های اورژانس در میادین پرازدحام پایتخت مستقر می شوند.


عباسی به شهروندان توصیه کرد: در صورت نیاز به هرگونه خدمات امدادی و درمانی اورژانس تهران مراتب را به سامانه 115 اطلاع دهند.


با این وجود محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران امروز یکشنبه با بیان اینکه آسمان تهران طی شبانه روز گذشته آلوده ترین هوای سال را تجربه کرد، گفت: کیفیت هوای تهران با شاخص 154 در شرایط ناسالم (وضعیت قرمز) برای همه افراد قرار دارد.


همچنین ناصر مهردادی مدیرکل محیط زیست استان تهران عصر شنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران برگزار شد ازاستقرار تیم های اورژانس در میادین اصلی شهر خبرداده بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha