مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: تصادف شدید بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون در30 کیلومتری محور سنندج - دیواندره منجر به آتش سوزی شد.

آتش گرفتن پراید در تصادف با کامیون (+عکس)

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: تصادف شدید بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه کامیون در30 کیلومتری محور سنندج - دیواندره منجر به آتش سوزی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، رامین اسد نژاد افزود: بامداد امروز خبر تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو باری خاور در 30 کیلومتری محور سنندج به دیواندره از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.




وی ادامه داد: بلافاصله ساعت 4:30 بامداد آتش نشانان ایستگاه شماره یک به محل حادثه که در حدفاصل بین روستای عباس آباد و حسین آباد رخ داده بود اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: برخورد این دو خودرو منجر به آتش سوزی شدیدی شده بود و آتش نشانان این سازمان نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.



به گفته وی پس از اطفای حریق عملیات جدا کردن خودروها، ایمن سازی جاده و شستشوی جاده با توجه به اینکه بار کامیون گردو بود انجام شد.

اسدنژاد اضافه کرد: این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و هر دو راننده زخمی شده بودند که سریعا توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha