سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 198252

دختر جوانی كه متهم است با كمك خاله، شوهرخاله‌اش را كشته، برای بار سوم به دادسرای جنایی تهران احضار شده تا به سوال‌های دادیار در غیاب بازپرس نسرین مرادی پاسخ دهد. البته خاله این دختر به اتریش فرار كرده است.

قتل همسر با لو رفتن رابطه خصوصی

سلامت نیوز: دختر جوانی كه متهم است با كمك خاله، شوهرخاله‌اش را كشته، برای بار سوم به دادسرای جنایی تهران احضار شده تا به سوال‌های دادیار در غیاب بازپرس نسرین مرادی پاسخ دهد. البته خاله این دختر به اتریش فرار كرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، دختر جوان (متهم معاونت در قتل شوهرخاله) روی صندلی اتاق انتظار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران نشسته و هر ازگاهی گریه می‌كند و می‌گوید كه نقشی در كشته شدن شوهرخاله‌اش ندارد. ماجرا از این قرار بود كه در 21 خردادماه سال 92 خبر خودكشی مردی 33 ساله در خانه‌اش به ماموران كلانتری نصر اعلام می‌شود. با حضور ماموران در محل مشخص می‌شود كه مرد با خوردن قرص برنج اقدام به خودكشی كرده است.

پدر مقتول از همان نخستین روزی كه اعلام شد پسرش خودكشی كرد به ماموران گفت كه عروسش (خاله دختر جوان) در مرگ او نقش دارد و قصد دارد از ایران فرار كند.

او از ماموران خواست تا هر چه زودتر زن را ممنوع الخروج كنند. اما ماموران در تحقیقات‌شان نتوانستند هیچ مدركی از همسر مقتول به دست بیاورند و در نهایت او در حالی كه تحقیقات پرونده هنوز تمام نشده بود به اتریش رفت. بعد از آن مشخص شد كه همسر مقتول با معاونت دختر خواهرش كه كارمند اداری بیمارستان بوده است برای قتل همسرش نقشه كشیده و از او خواسته كه با چه قرصی همسرش را بكشد. همسر مقتول پیش از رفتن به اتریش در بازجویی‌ها گفته بود كه من خبر نداشتم كه همسرم قصد خودكشی با قرص برنج را داشته فقط وقتی من رسیدم او را دیدم كه روی زمین افتاده بود. حالا همسر مقتول فراری است اما روز گذشته دخترخواهر او كه متهم به معاونت در قتل است با قرار بازداشت موقت به دادسرای جنایی احضار شده بود و به سوال‌های دادیار در غیاب بازپرس نسرین مرادی پاسخ داد. البته متهم نسبت به قرار بازداشت موقت خود اعتراض كرده و خواستار آزادی‌اش شده است درحالی كه تحقیقات در این باره ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم
خاله‌ات چرا می‌خواست همسرش را بكشد؟
چون شوهرش به رابطه او با چند مرد پی برده بود و می‌خواست از او جدا شود.

چرا او را از كارش منصرف نكردی؟
چون خاله‌ام آدم خودرایی است و هر كاری كه بخواهد انجام می‌دهد. او هم مثل من 30 سال سن دارد. سال‌ها قبل، روز عقد، مراسم را به هم زد تا با این مرد ازدواج كند.

برای چه برای كشتن همسرش سراغ تو آمد؟
یك روز به خانه ما آمد. آن موقع من هنوز ازدواج نكرده بودم و در خانه پدرم زندگی می‌كردم. گفت می‌خواهد همسرش را با قرص بكشد و از من خواست تا قرصی به او معرفی كنم. من هم چون مادرم با قرص ترامادول خودكشی كرده بود به او پیشنهاد دادم با ترامادول این كار را كند. او حتی به من گفت كه بیا با هم این كار را انجام دهیم از من خواست روزی كه می‌خواهد شوهرش را بكشد برایش آبمیوه بخرم و ببرم.

با خاله‌ات بعد از این ماجرا تماس گرفته‌ای؟
بله. به او گفته‌ام كه ازش نمی‌گذرم. من تازه زندگی‌ام را سروسامان داده بودم و آن را دوست داشتم. حالا همه ‌چیز برایم خراب شده.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha