شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 19833

وزیر بهداشت با اشاره به جلسه روز شنبه خود با معاون توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری گفت: در این جلسه استخدام 23 هزار پرستار برای اجرای قانون «ارتقای بهره‌وری» نهایی می‌شود.

دكتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با  ایسنا، گفت: امروز در جلسه‌ای با دكتر فروزنده در رابطه با استخدام 23 هزار پرستار تصمیم‌گیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی همچنین از تدابیر اتخاذ شده در رابطه با ساماندهی نوبت‌دهی مراكز MRI و سی تی اسكن در مراكز دولتی و دانشگاهی، گفت: برای ساماندهی این موضوع، تعداد دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسكن به ویژه در مراكز دولتی و دانشگاهی افزایش می‌یابد. به دنبال آن نیز باید برنامه‌های این بخش‌ها 24 ساعته شود. به این ترتیب اگر تمام این مراكز 24 ساعته خدمت كنند، نوبت‌ها به روز می‌شود. شاید به زودی همچین ابلاغیه‌ای به دانشگاه‌ها زده شود.

دستجردی درباره انتقاد جمعی از كارشناسان از تبدیل جایگاه اداره كل سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت به مشاوره در زیر مجموعه معاونت بهداشتی این وزارتخانه گفت: تمام این دفاتر در محدوده قانون مدیریت خدمات كشوری پابرجا هستند. خوشبختانه قانون مدیریت خدمات كشوری نیز ظرفیت‌های زیادی دارد. در مجموع تمام این دفاتر با قدرت كار خود را انجام می‌دهند و به هیچ وجه تنزل جایگاه نداده‌اند. زمانی كه ببینید چقدر فعالیت‌شان زیاد شده متوجه ارتقا جایگاه آنها می‌شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha