چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

زنی که با همدستی خواهر نوجوانش و مردی دیگر مرتکب قتل شوهرش شده‌ بود، به همراه همدستانش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. به گزارش خبرنگار ما، این زن متهم است با همدستی خواهرش یک لیوان آبمیوه مسموم به او خورانده و باعث مرگش شده‌ است.

دسیسه با خواهر برای قتل شوهر

سلامت نیوز:زنی که با همدستی خواهر نوجوانش و مردی دیگر مرتکب قتل شوهرش شده‌ بود، به همراه همدستانش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. به گزارش خبرنگار ما، این زن متهم است با همدستی خواهرش یک لیوان آبمیوه مسموم به او خورانده و باعث مرگش شده‌ است.


متهم که با شکایت اولیای‌دم دی سال ٩٣ بازداشت شد، بعد از اینکه با ادله مأموران مواجه شد، به قتل اعتراف کرد و توضیح داد با همدستی خواهر نوجوانش و مردی که با او رابطه داشته ‌است، دست به این قتل زده ‌است. این در حالی بود که پزشکی‌قانونی نیز تأیید کرد در خون مقتول مقدار زیادی داروی بیهوشی... پیدا شده‌ است که علت مرگ نیز همین بوده ‌است. با پایان جلسه رسیدگی در مرحله بازجویی کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد.

روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا نماینده دادستان تهران آنچه را اتفاق افتاده‌ بود توضیح داد و با استناد به مواد قانونی خواستار مجازات متهمان شد؛ سپس نوبت به اولیای‌دم رسید و آنها نیز درخواست قصاص خود را مطرح کردند. وقتی نوبت به کیمیا، متهم ردیف اول پرونده رسید، او گفت: شوهرم با ارتباط من و خواهرم مخالف بود و دوست نداشت که او به خانه ما بیاید. چند روز قبل از حادثه به شوهرم گفتم خواهرم می‌خواهد از شهرمان برای من یک تبلت بیاورد و چند روزی در خانه ما بماند، او هم قبول کرد.

وقتی کیانا به خانه ما آمد، به من پیشنهاد داد که شوهرم را بکشیم و گفت با پسر مورد علاقه‌اش آمده ‌است و او به ما کمک می‌کند. روز حادثه مقداری داروی... دریک لیوان شربت به شوهرم داد که درجا او را کشت.


من در این قتل نقشی نداشتم و فقط شاهد بودم که چطور شوهرم یکباره لرزید و جانش را از دست داد. بعد از مرگش هم کیانا با پسرعمویم تماس گرفت و از او خواست که کمک کند جسد را بیرون ببریم. سپس نوبت به کیانا رسید، او گفت: من قصدی برای کشتن شوهرخواهرم نداشتم. خواهرم بود که با او اختلاف داشت و وقتی که من به خانه‌اش رفتم، گفت بیا کمک کن من شوهرم را بکشم. گفت ما نمی‌توانیم این‌طوری ادامه دهیم و شوهرم خیلی من را اذیت می‌کند. من هم مقداری...  را در یک ماءالشعیر ریختم و بعد هم کمی پودر شربت انار روی آن ریختم تا آن را بخورد که بلافاصله بعد از خوردن هم جانش را از دست داد.


متهم درباره اینکه چرا چنین کاری کرده ‌است و اگر قصدی برای کشتن نداشته، چرا موضوع را به شوهرخواهرش نگفته‌ است، گفت: من به او گفتم که اگر این شربت را بخوری، حالت بد می‌شود؛ اما قبول نکرد و گفت من مشکلی ندارم. او درباره اینکه چرا از این دارو برای قتل استفاده کرده‌اند، گفت: خواهر بزرگ‌تر من چند سال قبل با خوردن این دارو خودکشی کرده‌ بود و من هم چندباری به خواهرم گفته ‌بودم که از این زندگی خسته‌ شده‌ام و می‌خواهم خودم را بکشم؛ اما هر بار اتفاقی می‌افتاد و من پشیمان می‌شدم، تا اینکه چند روز قبل از حادثه به خانه خواهرم آمدم. او که می‌دانست من قبلا قصد داشتم با این دارو خودکشی کنم و کمی از آن را دارم به من گفت بیا شوهرم را به این روش بکشیم.

متهم گفت: من نمی‌دانستم که این‌کاری که ما می‌کنیم، مجازات اعدام دارد و از کرده خودم پشیمان هستم. وقتی نوبت به متهم ردیف سوم رسید، او اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من اصلا با این دو خواهر همکاری نکردم. من با کیانا دوست بودم، او به من گفت که خواهرش به لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد و از من خواست با او ارتباط داشته‌ باشم که قبول نکردم و گفتم من با زن شوهردار رابطه برقرار نمی‌کنم.

درباره قتل هم نقشی نداشتم و خبر هم نداشتم. با پایان جلسه رسیدگی هیأت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha