پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

تحقیقات پلیسی- قضایی درباره اسیدپاشی در خیابان افسریه تهران از این حکایت دارد که عروس خانواده با انگیزه حسادت روی خواهرشوهرش اسید پاشیده است.

حسادت، انگیزه اسیدپاشی به خواهرشوهر

سلامت نیوز: تحقیقات پلیسی- قضایی درباره اسیدپاشی در خیابان افسریه تهران از این حکایت دارد که عروس خانواده با انگیزه حسادت روی خواهرشوهرش اسید پاشیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، صبح دوشنبه گذشته مأموران پلیس در جریان اسیدپاشی در خانه‌ای در خیابان 30متری افسریه قرار گرفتند. پیش از حضور ماموران، همسایه‌ها كه با شنیدن صدای فریادهای زن جوانی متوجه اسیدپاشی شده بودند، 2زن را كه دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل كردند. یكی از آنها صاحبخانه و دیگری خواهرشوهر او بود. همزمان، ماجرا به قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران نیز مخابره و دستور تحقیقات درباره این حادثه صادر شد. مأموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از 2زن جوان پرداختند.

یكی از آنها كه فاطمه نام دارد گفت: شب قبل در خانه برادرم مهمان بودم. صبح كه شد هنوز در خواب بودم كه با احساس خفگی از خواب پریدم. همسر برادرم تلاش می‌كرد با دستانش مرا خفه كند. وحشت كرده بودم و برای نجات خودم با او درگیر شدم. در همین هنگام او بطری اسید را كه از قبل تهیه كرده بود برداشت و روی من پاشید. اما مقداری اسید هم روی پاهای خودش ریخت و هر دوی ما دچار سوختگی شدیم. پس از آن بود كه از همسایه‌ها كمك خواستم و هر دوی ما به بیمارستان منتقل شدیم. اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد كه عروس جوان ادعای دیگری داشت. او می‌گفت زمانی كه آنها در خواب بودند، فرد ناشناسی وارد خانه آنها شده و روی وی و خواهرشوهرش اسید پاشیده است.

اظهارات زن جوان عجیب به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل با دستور قاضی شهریاری تحقیقات در این پرونده ادامه یافت. هر چند هنوز هیچ یك از طرفین پرونده، شكایتی مطرح نكرده‌اند اما در بررسی‌های بیشتر معلوم شد كه این اسیدپاشی با انگیزه حسادت رخ داده است. آنطور كه بررسی‌ها نشان می‌دهد عروس خانواده به خواهرشوهرش حسادت می‌كرده و حتی پیش از این نیز با او درگیری داشته است. بنابراین هم‌اكنون انگیزه حسادت در این پرونده مطرح است و پلیس احتمال می‌دهد كه عروس خانواده برای گمراه كردن مسیر تحقیقات مدعی شده كه فرد ناشناسی دست به اسیدپاشی زده است. بررسی‌ها تا بهبودی دو زن جوان و تحقیقات بیشتر درخصوص این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha