تاجر فرش وقتی برای فروش بنز کروک خود در سایت اینترنتی آگهی داد، نمی‌دانست در دام یک گروگانگیر مسلح گرفتار می‌شود.

گروگانگیری برای سرقت بنز گران‌قیمت

سلامت نیوز: تاجر فرش وقتی برای فروش بنز کروک خود در سایت اینترنتی آگهی داد، نمی‌دانست در دام یک گروگانگیر مسلح گرفتار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، هفته گذشته مرد جوانی كه تاجر فرش بود به اداره پلیس شهرری رفت و از سرقت مسلحانه خودروی بنزش خبر داد. وی در توضیح ماجرا گفت: برای فروش ماشین بنز كروكم كه 450میلیون تومان ارزش داشت در سایت خرید و فروش ماشین آگهی كردم. همان روز افراد زیادی تماس گرفتند كه در میان آنها شخصی به نام ناصر مدعی شد كه پولش نقد است و ماشینم را می‌خواهد. من هم آدرس خانه‌ام را در اختیار او قرار دادم و او غروب همان روز به مقابل خانه‌ام آمد.

وی ادامه داد: مرد خریدار شیك‌پوش بود، و ظاهر موجهی داشت و طوری صحبت می‌كرد كه اصلا به او مشكوك نشدم. او می‌گفت مهندس است و از نوجوانی فقط بنز سوار می‌شده است و این چرب‌زبانی‌ها باعث شد كه اصلا به او شك نكنم؛ برای همین وقتی از من خواست تا با ماشین دوری بزنیم تا آن را امتحان كند قبول كردم و هر دو سوار شدیم. ابتدا قرار شد من پشت فرمان بنشینم و بعد چند خیابان جلوتر جایمان را عوض كنیم تا او ماشین را امتحان كند. اما هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم كه خریدار قلابی اسلحه‌ای روی پهلویم گذاشت و گفت: به سمت شهر‌ری حركت كن. او تهدید كرد كه اگر حرفی بزنم ماشه را می‌كشد.

من هم از ترسم به خیابانی كه او گفت حركت كردم. در میانه راه مدام موبایلش زنگ می‌خورد و به آن شخصی كه پشت خط بود، می‌گفت: ماشین برای مهمانی جور شده است. حالا دیگر متوجه نشدم منظور از مهمانی همان دورهمی بوده یا منظور دیگری داشته است. وی ادامه داد: وقتی به حوالی شهرری رسیدیم او مرا از ماشین به بیرون پرت كرد و با تهدید گفت اگر به پلیس حرفی بزنم آدرس خانه‌ام را دارد و با اسلحه دوباره سراغم می‌آید.

    كشف خودرو

با ثبت این شكایت، تیمی از مأموران با دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند و هنوز چند روزی از شكایت تاجر فرش نگذشته بود كه مأموران در یكی از خیابان‌های شهر‌ری خودروی بنز او را پیدا كردند. پس از آن صاحب خودرو خود را به محل رساند و پس از بررسی خودرویش اعلام كرد كه چیزی از ماشین كم نشده و حتی یك خط هم روی آن نیفتاده است. حالا اما معلوم نبود كه‌دزد مسلح با چه انگیزه‌ای نقشه سرقت بنز را كشیده و پس از 2 روز صحیح و سالم و بدون اینكه لوازمی از داخلش بردارد آن را كنار خیابان رها كرده بود.

هم‌اكنون، ‌قاضی دستور تحقیقات در این خصوص را صادر كرده تا با شناسایی سارق مسلح، معمای این پرونده فاش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha