بسیاری از نیروهای شرکتی طرح تحول بهداشت باتلاش شبانه روزی که دارند باز از سوی برخی شرکت های بخش خصوصی تهدید به اخراج و کسر حقوق میشوند.آقای وزیر؛ آیا این موارد هم به شما گزارش شده است؟

آقای وزیر بهداشت زندگی بدون حقوق سخت تر است یا عدم دریافت کارانه؟

سلامت نیوز:;کانال تلگرامی بهداشتیان که در خصوص مشکلات صنفی جامعه بهداشتی کشور اطلاع رسانی میکند در پستی با عنوان : " آقای دکتر هاشمی؛ کارانه کادر درمان زحمت کش را بانگاه جامع دیدید!به پرسنل بخش بهداشت هم نیم نگاهی!" نوشت :

جامعه بهداشتی این پیام را منتشر کنند تا بدست وزیر محترم بهداشت برسد!

امروز وزیر بهداشت در صفحه های مجازی خود از پرداخت نشدن کارانه ی تیم درمانی خود ابراز تاسف و ناراحتی کرد و این ناراحتی آنچنان مشهود بود که عاملین آن را بسیار نکوهش کرده بود.

آقای دکتر هاشمی اگر عدم پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران درمانی را با نگاهی جامع دید لطفا موارد زیر را هم نیم نگاهی بیاندازد:

اگر پرسنل درمانی حقوق مناسب میگیرند و کارانه نگرفته اند ، غریب به اتفاق مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشت طرح تحول خالص دریافتی تقریب میلیون تومان دارند.حال نه کارانه ای دارند و نه حقی!این ادعا را نه همکاران وزارتخانه قبول کردند و نه قبول خواهند کرد.

اکثر نیروهای بهداشت رسمی با ده سال به بالا سابقه کار نه کارانه ای میگیرند و اگر میگیرند بقدری حقیر است که بیان آن شبه طنز است.

اکثرا نیروهای بهداشتی طرح تحول سلامت حقوق اصلی خود را با چندین ماه اختلاف دریافت میکنند.آقای دکتر هاشمی؛زندگی بدون یک ریال دریافتی را تصور کنید بعد عدم دریافت کارانه را...

چندین استان کشور نیروهای گزینش شده برای شروع بکار در طرح تحول بهداشت ماههاست در انتظار شروع بکارند ولی بلاتکلیف مانده اند.آقای وزیر زندگی بدون حقوق و بلاتکلیفی سخت تر است یا عدم دریافت کارانه؟


سال های سال است در سخت ترین شرایط بهورزان و کاردانان و کارشناسان بهداشت در مناطق محروم در معرض انواع خطرات شغلی و حرفه ای قرار دارند که بسیاری از آنها نه کارانه ای مناسب میگیرند نه سختی کار و نه مشاغلشان جزو مشاغل سخت محسوب میشود.آیا دکتر هاشمی اینها آیا شمارا ناراحت نکرده است؟

بسیاری از نیروهای شرکتی طرح تحول بهداشت باتلاش شبانه روزی که دارند باز از سوی برخی شرکت های بخش خصوصی تهدید به اخراج و کسر حقوق میشوند.آقای وزیر؛ آیا این موارد هم به شما گزارش شده است؟

آقای دکتر هاشمی؛ جامعه علوم بهداشتی، وزیری به تلاشگری شما به خود ندیده است و همواره از زحمات شما و همکارانتان حمایت میکنند و خواهند کرد.منکر زحمات پزشکان و پرستاران زحمت کش که شبانه روز در واحدهای درمانی عرق میریزند برای خدمت، نیستیم ولیکن:

آزارمان می دهد که شما فقط مشکلات پرستاران و پزشکان را مینگرید و دیگران را نمی نگرید.

 آزارمان میدهد مطالبه گری پزشکان و پرستاران زحمت کش را حقشان میدانند و مطالبه گری حقوق و جایگاه نیروهای بهداشتی را "مادی نگری" و "اضافه خواهی"

 آزارمان میدهد تلاش شبانه روزی پرسنل پزشک و پرستار را خدمت و تلاش خداپسندانه میدانید (که یقینا اینگونه است)و خدمت رسانی جامعه بهداشتی را "وظیفه میدانید..."

وزیر بهداشت کشورم!  پرسنل بهداشت کشورمان حمایت، ارتقای جایگاه و توجه میخواهند.اگر میسر شد شک نکنید سلامت مردم جامعه واقع بینانه "ارتقاء می یابد"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha