هرچند به گفته مسئولین این سامانه این حملات خطرناک نبوده و به زودی ارائه خدمات از سر گرفته خواهد شد و همچنین اطلاعات کاربران محفوظ است و مدیریت از دست مدران این سامانه خارج نشده اما نکته قابل توجه این است که در آستانه برگزاری این انتخابات بروز چنین مشکلاتی که منجر به اختلالات در خدمات میشود میتواند به برگزاری الکترونیکی این انتخابات خدشه وارد کند.چیزی که به نظر میرسد حمله کنندگان به این سامانه بدنبال آن هستند.

چه کسی از حمله سایبری به پایگاه انجمن پزشکان عمومی سود می برد؟

سلامت نیوز:چندی پیش و در آستانه برگزاری انتخابت انجمن علمی پزشکان عمومی سامانه عضویت اینترنتی و صدور آنلاین کارت عضویت  راه‌اندازی شد.


به گزارش سلامت نیوز هدف این بود که کلیه پزشکان عمومی سراسر کشور بتوانند با مراجعه به این سامانه عضو انجمن پزشکان عمومی ایران شوند و امکان شرکت در انتخابات این انجمن را هم داشته باشند.


این در حالیست که امروز طبق خبری که روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی انجمن پزشکان عمومی رفت مشخص شد که سرور این پایگاه از سحرگاه امروز مورد حملات سایبری شدید قرار دارد.


هرچند به گفته مسئولین این سامانه این حملات خطرناک نبوده و به زودی ارائه خدمات از سر گرفته خواهد شد و همچنین اطلاعات کاربران محفوظ است و مدیریت از دست مدران این سامانه خارج نشده اما نکته قابل توجه این است که در آستانه برگزاری این انتخابات بروز چنین مشکلاتی که منجر به اختلالات در خدمات میشود میتواند به برگزاری الکترونیکی این انتخابات خدشه وارد کند و روند آن را مختل کند.چیزی که به نظر میرسد حمله کنندگان به این سامانه بدنبال آن هستند.


با توجه به این‌که در چنین سطح فعالیتی وقوع این‌گونه حملات با این شدت و گستردگی بسیار نامعمول است. باید پرسید: چه کسی از توقف ثبت‌نام در انجمن پزشکان عمومی ایران سود می‌برد؟


البته به گفته مسئولین انجمن پزشکان عمومی با طرح شكایت از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قانونی به زدی مشخص خواهد ش چه کسان در این ماجرا ذینفع هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha