رئیس سازمان بهزیستی کشور از تلاش برای افزایش مستمری مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: با هیأت دولت در حال رایزنی هستیم تا مستمری مددجویان افزایش یابد.

پیشنهاد افزایش 4برابری مستمری مددجویان بهزیستی

سلامت نیوز:رئیس سازمان بهزیستی کشور از تلاش برای افزایش مستمری مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: با هیأت دولت در حال رایزنی هستیم تا مستمری مددجویان افزایش یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به مستمری اندک مددجویان بهزیستی اظهارداشت: در حال حاضر مستمری مددجویان که معلولان و زنان سرپرست خانوار هستند ماهی 53 هزار تومان است که این میزان بسیار ناچیز است و تلاش می کنیم تا این میزان افزایش یابد که بستگی به اعتبارات دولت دارد.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: تلاش کردیم تا بتوانیم موضوع افزایش مستمری مددجویان بهزیستی را در برنامه بالادستی ششم توسعه بگنجانیم و در نظر دارم تا این موضوع را تا چهار برابر افزایش دهیم.

وی با ابراز امیدواری از همکاری مجلس در افزایش مستمری مددجویان بهزیستی تصریح کرد: این مسأله توسط دولت و کمیسیون تلفیق بررسی شده و دولت موافق افزایش مستمری مددجویان است که امیدواریم نمایندگان مجلس نیز این موضوع را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha