از ساعت 6.15 دقیقه صبح امروز شهروندانی که قصد داشتند به محل های کارشان بروند شاهد برف در سطح گذرگاهها بودند . برخی شهروندان در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشتند که متاسفانه شهرداری تهران برغم اعلام پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه صبح دوشنبه شاهد بارش برف و کاهش دما خواهیم بود نسبت به شن و نمک پاشی اقدام نکرده بود.

ترافیک سنگین، شهروندان تهرانی را کلافه کرد

سلامت نیوز:صبح امروز بارش برف در مناطق شمالی تهران، بویژه در مناطق3،2،1 و 6موجب شد تا ترافیک سنگینی را در محورهای بزرگراه های چمران، مدرس، کردستان، نیایش و خیابان ولی عصر شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت 6.15 دقیقه صبح امروز شهروندانی که قصد داشتند به محل های کارشان بروند شاهد برف در سطح گذرگاهها بودند .
برخی شهروندان در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشتند که متاسفانه شهرداری تهران برغم اعلام پیش بینی   سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه صبح دوشنبه شاهد بارش برف و کاهش دما خواهیم بود نسبت به شن و نمک پاشی اقدام نکرده بود.

شهروندانی که از ساعت 6.30 دقیقه صبح از منزل خود بیرون آمده اند ساعت هاست که همچنان در ترافیک بزرگراه ها  مانده و بسیاری از انان هنوز به محل کار خود نرسیده اند و ترافیک مناطق شمالی به دیگر مناطق از جمله به مناطق پنج، بیست و دو و چهار نیز رسیده است.

ترافیک سنگین صبح امروز تهران به حدی بوده است که این ترافیک در بزرگراه نیایش تا بوستان جوانمردان، در بزرگراه چمران تا پل گیشا و کردستان تا بزرگراه حکیم و بزرگراه مدرس تا بزرگراه حکیم امتداد یافت.

همچنین در مصاحبه ای که برخی از خبرنگاران خبرگزاری با مردم داشته اند ، مردم گلایه می کردند که شهرداری تهران باید به هشدارهای سازمان هواشناسی بیشتر توجه می کرد تا چنین مشکلی برای مردم پیش نمی آمد.

با این وجود از ساعت 7.30 صبح امروز کارگران شهرداری مشغول به نمک پاشی و شن پاشی شده اند تا سطح برخی معابر که یخ زده بود از حالت یخ زدگی خارج شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha