نتایج یک تحقیق بین‌المللی نشان می‌دهد که کودکان انگلیسی در مقایسه با کودکان سایر کشورهای جهان حداقل تحرک و فعالیت بدنی را دارند.

کودکان انگلیسی، کم‌تحرک‌ترین‌ کودکانِ جهان!

سلامت نیوز: نتایج یک تحقیق بین‌المللی نشان می‌دهد که کودکان انگلیسی در مقایسه با کودکان سایر کشورهای جهان حداقل تحرک و فعالیت بدنی را دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، در این بررسی میزان فعالیت کودکان در ۳۸ کشور جهان مورد مقایسه قرار گرفت که در نهایت کودکانِ انگلیس، ولز و اسکاتلند پس از کشورهایی همچون ایرلند، اسلوونی و امارات متحده عربی قرار گرفتند.

اگرچه دولت انگلیس توصیه کرده برای مقابله با چاقی کودکان، آنها باید حداقل یک ساعت فعالیت جسمی داشته باشند تنها ۱۵ درصد از دختران و ۲۲ درصد پسران ۱۱ تا ۱۵ ساله در این کشور این توصیه را رعایت می‌کنند.

همچنین مرز شمالی اسکاتلند جایگاه خود را به طور مشترک در کنار کشورهایی از قبیل چین، قطر و شیلی در انتهای جدول حفظ کرده است. به گفته محققان این کشورها بالاترین سطح سبک زندگی کم تحرک و پایین‌ترین میزان فعالیت جسمی را به خود اختصاص داده‌اند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این تحقیق تنها چند ماه پس از آن انجام شد که دولت انگلیس محرمانه طرح جلوگیری از ابتلای ۸۰۰ هزار کودک به چاقی طی ۱۰ سال آینده را رها کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha