دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 198801

به نظر شما در نظر مردان زنان لاغر جذاب تر هستند یا زنان چاق؟ فکر می کنید این انتخاب تا چه حد متأثر از خلقیات و روحیات شخصی است؟ آیا اضطراب بیش از حد می تواند عاملی اثر گذار در جذابیت یا عدم جذابیت زنان برای مردان باشد؟

چرا برخی مردان مضطرب جذب زنان چاق می شوند؟

سلامت نیوز: به نظر شما در نظر مردان زنان لاغر جذاب تر هستند یا زنان چاق؟ فکر می کنید این انتخاب تا چه حد متأثر از خلقیات و روحیات شخصی است؟ آیا اضطراب بیش از حد می تواند عاملی اثر گذار در جذابیت یا عدم جذابیت زنان برای مردان باشد؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا زندگی، به احتمال یاد در شرایط عادی و به دور از اختلالا روحی و شخصیتی انتخاب اغلب مردان زنان لاغر است؛ ولی این انتخاب زمانی که مرد، فردی مضطرب باشد کاملاً متفاوت است. شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید مردانی که در زندگی دست به گریبان استرس و اضطراب هستند زنانی با اندام درشت تر را ترجیح می دهند.

در واقع، به چشم این گروه از مردان زنانی که چاق یا دارای اضافه هستند از گروه مقابل خود یعنی لاغر اندام ها جذاب تر هستند. این انتخاب از یک سو به دلیل احساس امنیتی است که زنان درشت اندام به مردان مضطرب می دهند. به عبارت دیگر، این دسته مردان کنار زنانی که کمی درشت تر هستند مطمئن تر هستند و کمتر به اضطراب دچار می شوند؛ چراکه احساس می کنند همسرشان می تواند از پس مشکلات بر بیاید.

از طرف دیگر، مردان مضطرب گمان می کنند احتمال زنده ماندن زنان درشت اندام در شرایط سخت مانند: جنگ یا قحطی بیشتر است؛ و همین مسئله امید به بقا و تولید مثل را در آنها افزایش می دهد. بنابراین، اضطراب عاملی تعیین کننده در میزان جذابیت یک زن یا مرد برای جنس مخالف است.

منبع فاکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha