مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس مقطع ابتدایی بندرعباس و روستاهای اطراف به دلیل گرد و غبار در نوبت های صبح و عصر امروز تعطیلی است.

گرد و خاک شدید در بندرعباس/ مدارس تعطیل،‌ پروازها لغو

سلامت نیوز:  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس مقطع ابتدایی بندرعباس و روستاهای اطراف به دلیل گرد و غبار در نوبت های صبح و عصر امروز تعطیلی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،دانش هاشمی پور دوشنبه اظهار داشت: در سایر شهرستان ها و مناطق بنا به تشخیص فرمانداری و مدیریت آموزش و پرورش منطقه در خصوص تعطیلی مدارس تصمیم گیری می کنند.

وی ابراز داشت : هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی یا سایر مقاطع در روز سه شنبه اتخاذ نشده که این بستگی به شرایط جوی دارد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ، نقشه های هواشناسی نشان دهنده ریزش سامانه پرفشار سرد شمالی به جنوب کشور از روز دوشنبه یک آذر تا روزهای پایانی هفته جاری است که سبب ناپایداری جوی و دریایی در استان می شود.

گزارش سازمان هواشناسی می افزاید : این ناپایداری ها بصورت وزش باد نسبتا شدید و گردوخاک بخصوص در مناطق شرقی و مرکزی خواهد بود که با ماندگاری این سامانه پرفشار تا روزهای پایانی هفته شاهد کاهش محسوس دما در استان خواهیم بود.

همچنین بر اساس پیش بینی این اداره کل ، از دوشنبه تا پایان هفته جاری دریا نسبتا مواج خواهد بود توصیه می شود تمهیدات لازم صورت گیرد.

پروازها لغو شد

ا‌یسنا نوشت: پرواز صبح امروز تهران به بندرعباس و بالعکس شرکت هواپیمایی ماهان لغو شد.

‌مشاور رسانه‌ای مدیرکل فرودگاه های هرمزگان ‌افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی و وجود گرد و خاک و عدم دید کافی، پرواز صبح امروز شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به بندرعباس و بالعکس لغو شد.

حسین پاسلار ادامه داد: همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به شماره 384 در مسیر ترانزیت تهران به بندرعباس و سپس چابهار به دلیل شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود در فرودگاه شیراز شد و تا اطلاع ثانوی این پرواز انجام نخواهد شد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سنا ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ايا چهارشنبه هم تعطيل است