مدارس ابتدایی چند شهر استان خراسان شمالی تعطیل شد.

مدارس خراسان‌شمالی،‌ هرمزگان، اردبیل و گیلان تعطیل شد

سلامت نیوز: مدارس ابتدایی چند شهر استان خراسان شمالی تعطیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، به علت برودت شدید دمای هوا مدارس ابتدایی شهرستان‌های بجنورد، فاروج و شیروان در نوبت صبح تعطیل شدند.

علاوه بر آن مدارس نوبت صبح روستایی متوسطه اول در شهرستان‌های فاروج و شیروان نیز تعطیل هستند.

مدارس هرمزگان برای دومین روز تعطیل شد

ایرنا نوشت: گرد و غبار شدید برای دومین روز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان هرمزگان را روز سه شنبه تعطیل کرد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: بنا به تصمیم ستاد بحران ، به جز سه شهرستان غرب هرمزگان ، تمام مدارس استان امروز در شیفت صبح تعطیل شده است.

بهروز اکرمی افزود: گرد و غبار که از روز دوشنبه وارد هرمزگان شده بطور مرتب کم و زیاد می شود و نمی توان برای روزهای اینده پیش بینی کرد که وضعیت هوا چگونه خواهد بود لذا هرگونه تصمیم جدیدی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تعطیلی ادارات و سازمانها براثر گرد و غبار در روز جاری هم گفت: ستاد بحران برای تعطیلی دستگاههای دولتی و خصوصی در روز سه شنبه به اجماع نرسید و فعالیت های اداری جریان دارد.

گرد و غبار و باد شدید که از روز دوشنبه وارد استان شده و دید افقی به 100 متر رسانده ، تمام پروازهای فرودگاه بندرعباس به سایر نقاط کشور لغو شده ، تردد همه شناورهای مسافری از بندرهای استان متوقف شده و مدارس هم از روز دوشنبه تعطیل شد.

مدارس استان اردبیل برای دومین روز تعطیل شد

ایرنا نوشت: تداوم سرما در هفته جاری روز سه شنبه برای دومین روز متوالی مدارس برخی شهرستان های استان اردبیل را تعطیل کرد.

آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد که مقطع پیش دبستانی در شهرستان نیر ، اردبیل ، خلخال ، سرعین ، هیر و نمین پیش دبستانی و ابتدایی و در مشگین شهر پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل ، آسمان تمام شهرستان های استان نیمه ابری تا تمام ابری بوده و در برخی مناطق بارش پارکنده برف وجود دارد.

دمای هوا در صبح سه شنبه به جز شهرستان های بیله سوار و پارس آباد که دمای یک و صفر درجه دارند در بقیه شهرستان ها بین 3 تا هشت درجه زیر صفر است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمام جاده های ارتباطی استان باز بوده اما تردد در جاده خلخال - اسالم فقط با زنجیر چرخ ممکن بوده و در جاده های اردبیل - آستارا ، اردبیل - سراب ، اردبیل - گرمی ، مشگین شهر - اهر ، ابتدای مسیر اردبیل - سرچم و رضی - گرمی نیز رانندگان باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

بارش برف مدارس ابتدایی رضوانشهر و شهرک تاریخی ماسوله را تعطیل کرد

ایرنا نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مدارس ابتدایی شهر رضوانشهر غیر از پره سر و شهرک تاریخی ماسوله امروز (سه شنبه) به دلیل بارش برف و سرمای هوا تعطیل است.

مهدی حاجتی روز سه شنبه افزود: واحدهای آموزشی ابتدایی عشایری رضوانشهر نیز امروز به دلیل بارش برف تعطیل است. این واحدهای آموزشی ابتدایی در شیفت صبح تعطیل اعلام شده است. بقیه واحدهای آموزشی در گیلان دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha