ئم مقام وزیر بهداشت گفت: یک سوال اصلی و اساسی از طرف وزارت بهداشت مطرح شده است و آن این است که در طی چند دهه گذشته حق بیمه‌ای که برای "سلامت" از کارگران و کارفرمایان دریافت شده، به طور روشن و شفاف در کجا هزینه شده است؟. در خواست وزارت بهداشت پاسخ به این سوال ساده است و این سوال نیاز به پاسخ دارد نه عصبیت و تهدید.

حق بیمه سلامت کارگران کجا هزینه می‌شود؟

سلامت نیوز:قائم مقام وزیر بهداشت گفت: یک سوال اصلی و اساسی از طرف وزارت بهداشت مطرح شده است و آن این است که در طی چند دهه گذشته حق بیمه‌ای که برای "سلامت" از کارگران و کارفرمایان دریافت شده، به طور روشن و شفاف در کجا هزینه شده است؟. در خواست وزارت بهداشت پاسخ به این سوال ساده است و این سوال نیاز به پاسخ دارد نه عصبیت و تهدید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر ایرج حریرچی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در خصوص دست‌اندازی وزارت بهداشت به منابع تامین اجتماعی، گفت: فرافکنی واظهارات غیر مرتبط مشکلی را حل نمی‌کند. باید توجه کرد که تنها یک سوال اصلی و اساسی از طرف وزارت بهداشت مطرح شده است و آن این است که در طی چند دهه گذشته حق بیمه‌ای که برای "سلامت" از کارگران و کارفرمایان دریافت شده است، به طور روشن و شفاف در کجا هزینه شده است؟. در خواست وزارت بهداشت پاسخ به این سوال ساده است و این سوال نیاز به پاسخ دارد نه عصبیت و تهدید.


سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: مگر نه این است که مدیران فعلی سازمان و خیل کارشناسان به طور مکرر اعلام کرده‌اند که در دوره‌های قبلی منابع قابل توجهی از حوزه درمان در حوزه‌های غیر مرتبط به طور غیر قانونی هزینه شده است؟. حال چه تضمینی وجود دارد که این اقدام غیر قانونی دوباره تکرار نشود؟.


حریرچی ادامه داد: بنده از دوستان منصف در خواست دارم که این موضوع مهم و در عین حال ساده را با موضوعات دیگری که مورد ادعای وزارت بهداشت نیست، نظیر انتقال منابع سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت یا انتقال بیمارستان‌های ملکی مخلوط نکنند و به طور صادقانه در جهت منافع عموم کارگران قدم بردارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha