رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به اعلام آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: در محورهای بیش از هشت استان کشور شاهد بارش برف هستیم.

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها/ مسدود بودن 4 محور مواصلاتی به خاطر برف و کولاک

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به اعلام آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: در محورهای بیش از هشت استان کشور شاهد بارش برف هستیم.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا،  با بیان اینکه اکثر محورهای استان های اردبیل، گیلان، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان و مازندران بارش برف را شاهد هستیم اظهار کرد: همچنین محدوده چیتگر در آزادراه تهران-کرج و جاجرود-دماند در شرق استان تهران نیز برفی هستند.

وی افزود: علاوه بر این بارش برف در محورهای سیرجان-کرمان، بافت-کرمان  و جیرفت-کرمان در استان کرمان نیز مشاهده می‌شود و در عین حال در اکثر محورهای هرمزگان نیز گردوغبار و کاهش دید را داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محور دیباج-گلوگاه در استان سمنان از ساعت 16:55 دقیقه دوم آذر تا اطلاع ثانوی به علت بارش برف و کولاک مسدود است، گفت: همچنین به همین علت و نبود ایمنی کافی محور شاهرود- گرگان در محدوده ترکستان در استان‌های سمنان و گلستان از ساعت 10 صبح دیروز تا اطلاع ثانوی مسدود است. محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز از قبل مسدود هستند. به این محورها، در حال حاضر سایر محورهای مواصلاتی باز هستند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha