شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 199153

مدارس برخی شهرهای استان های گیلان، مازندران،گلستان و خراسان رضوی امروز شنبه تعطیل است.

امروز مدارس کدام شهرها تعطیل است

سلامت نیوز: مدارس برخی شهرهای استان های گیلان، مازندران،گلستان و خراسان رضوی امروز شنبه تعطیل است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان،با توجه به خروج موج بارش  از کشور طی امروز و فردا، سرمای هوا در شمال کشور ماندگار است. با توجه به برودت هوا و ادامه یخبندان مدارس چهار استان کشور صبح امروز شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان های مازندران

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان مازندران تمام مقاطع مدارس شهر و روستای شهرهای نور، آمل، کلاردشت، چمستان، منطقه لفور شیرگاه، مدارس روستایی سوادکوه، مناطق کوهستانی بهشهر، نکا و گلوگاه، منطقه صعب العبور از کوهپایه سرا به بالای بندپی شرقی و همچنین تمام مدارس استثنایی تعطیل است.

همچنین  مدارس پیش دبستانی و ابتدایی دیگر شهرها و روستاهای استان مازندران از ساعت ۹ صبح روز شنبه دایر است. تمام مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان نوشهر نیز در روز شنبه تعطیل است.



تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی

آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اعلام کرد: به علت برودت هوا، یخ زدگی سطح معابر و جاده ها مدارس ابتدایی در نوبت صبح  شنبه ششم  آذر ماه در مناطق و شهرستان های:
 داورزن، قوچان، فریمان، سبزوار، گلبهار، ششتمد، جوین، جغتای، چناران، کلات
 تعطیل است.همچنین تمامی مدارس استثنایی در تمامی دوره های تحصیلی در مناطق و نواحی ذکر شده تعطیل خواهند بود.

لازم‌به ذکر است مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و کلیه مدارس استثنایی در مناطق نیشابور، فیروزه، زبرخان، میان جلگه، سرولایت،  کوهسرخ، احمدآباد، طرقبه و شاندیز و تبادکان  با یک ساعت تاخیر فعال خواهند بود

براساس اعلام این اداه کل،با عرض پوزش در اطلاعیه قبلی مناطق نیشابور فیروزه زبر خان میانجلگه و سرولایت تعطیل اعلام شده بود که این مناطق با تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس 9 شهرستان استان گیلان تعطیل است

آموزش و پرورش گیلان هم اعلام کرد به دلیل یخبندان،مدارس مقطع ابتدایی شیفت صبح در شهرهای صومعه سرا، تولمات، عمارلو ، رحمت آباد و بلوکات، شفت، فومن ، رودبار و دیلمان فردا (شنبه) تعطیل است.

مدارس گلستان همچنان تعطیل است

محمد رضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد:تمامی پیش دبستانی ها و دبستان های استان گلستان فردا به علت برودت هوا تعطیل است.

 به سبب یخ‌زدگی و سرمای هوا فردا مدارس دانش آموزان استثنایی استان گلستان در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل  است.

همچنین مدارس تمام مقاطع تحصیلی در مناطق کوهستانی گلستان نیز فردا تعطیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha