مدیر كل امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر بزودی محموله‌های غذایی و دارویی را در قالب چند كاروان از طریق هوا و دریا برای مردم غزه ارسال می‌كند.

نخستین كشتی امدادرسان پایان هفته به سمت غزه حركت می‌كند

دكتر ادیب زاده در گفت‌وگو با ایسنا ، افزود: در جلسه‌ای كه اعضای جمعیت هلال احمر با مسوولان اجرایی كشور داشتند، مقرر شد با هماهنگی‌های لازم بزودی اولین كشتی جمعیت هلال احمر حامل نیروهای امدادی و درمانی به غزه اعزام شوند.

وی با بیان این كه در این جلسه مقرر شده بعد از ارسال كشتی‌ حامل نیروهای انسانی، دومین كشتی ارسالی حامل كمك‌های بشر دوستانه دارویی و لوازم طبی باشد، گفت: جمعیت هلال احمر ایران به دنبال تجهیز كشتی بیمارستانی است كه در صورت موافقت، اولین كشتی بیمارستانی به سمت غزه حركت می‌كند.

دكتر ادیب‌زاده در ادامه از ارسال هوایی كمك‌های مردمی برای مردم غزه خبر داد و افزود: قرار است این محموله هوایی كه شامل اقلام زیستی و غذایی است و از طریق مصر و با كمك جمعیت هلال احمر این كشور برای مردم در محاصره غزه ارسال شود.

وی با اشاره به محاصره و بلوكه شدن كشتی راشل كوری به ایسنا گفت: احتمال بلوكه و محاصره كشتی‌های ایرانی نیز وجود دارد، ‌اما با این حال در صورت موافقت مسوولان اولین كشتی امدادرسانی در پایان این هفته به سمت غزه حركت می‌كند.

مدیر كل امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر در پایان تاكید كرد: به همین منظور هموطنان می‌توانند كمك‌های نقدی خود را با حضور در محل استقرار بیش از 3500 صندوق جمعیت هلال احمر در سراسر كشور اهداء كنند و یا كمك‌های خود را به شماره حساب ریالی 99999 و شماره حساب ارزی 702070 بانك ملی شعبه مركزی كد 160 قابل واریز در تمام شعب بانك ملی در سراسر كشور واریز نمایند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha