پسری که پس از شنیدن پاسخ منفی خواستگاری از پدر دختر مورد علاقه‌اش، به دانشگاه محل تحصیل این دختر رفته و با ضربات چاقو، او را سر کلاس مجروح کرده بود، به‌وسیله عوامل حراست دانشگاه دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

چاقوکشی روی دختر موردعلاقه در کلاس درس

سلامت نیوز:پسری که پس از شنیدن پاسخ منفی خواستگاری از پدر دختر مورد علاقه‌اش، به دانشگاه محل تحصیل این دختر رفته و با ضربات چاقو، او را سر کلاس مجروح کرده بود، به‌وسیله عوامل حراست دانشگاه دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه وقایع اتفاقیه، حوالی ساعت19 روز پنجشنبه، خبری مبنی‌بر وقوع چاقوکشی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به کلانتری «107» خیابان فلسطین، اطلاع داده شد که بلافاصله اکپیی از مأموران به محل رفته و بررسی موضوع آغاز شد.

پس از حضور مأموران کلانتری در ساختمان دانشگاه، مشاهده شد که پسری 23ساله درحالی‌که دست‌ها و لباسش آغشته به خون است به‌وسیله عوامل حراست این دانشگاه دستگیر شده و آنان اجازه فرار به این فرد نداده‌اند؛ در بررسی‌های بعدی مأموران، مشخص شد که این جوان، قصد ورود به ساختمان دانشگاه را داشته که عوامل حراست، مانع از ورودش شده‌اند اما به بهانه اینکه می‌خواهد به یکی از دوستانش، جزوه مهمی بدهد، وارد ساختمان شده است؛ در ادامه، این پسر، خود را به یکی از کلاس‌های درس رساند و پس از ممانعت استاد از ورودش، به بهانه دادن جزوه، وارد کلاس شد اما ناگهان با چاقویی که در زیر لباس خود پنهان کرده بود به یکی از دانشجویان دختر حمله‌ور و سه ضربه چاقو به کتف، شکم و سر او وارد کرد و متواری شد اما پیش از خروج از دانشگاه، با سرعت عمل عوامل حراست، دستگیر شده است.

مأموران کلانتری «107» فلسطین، اقدام به بازجویی از این فرد کرده و او در اظهاراتش به مأموران گفت: از حدود یک سال پیش به قصد ازدواج با این دختر آشنا شده بودم تا اینکه صبح روز حادثه، نزد پدرش رفته و او را خواستگاری کردم اما پدر این دختر، جواب مشخصی به من نداده و ضمن مخالفت، اعلام کرد که اگر نظرشان تغییر کرد با من تماس خواهند گرفت؛ من هم که به‌شدت از رفتار پدر این دختر احساس حقارت می‌کردم با یک چاقو به دانشگاه محل تحصیل دختر مورد علاقه‌ام رفته و تصمیم گرفتم که از او و پدرش انتقام بگیرم. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، با تأیید این خبر، اعلام کرد: دختر جوان پس از انتقال به بیمارستان، تحت درمان قرار گرفته و گزارش‌های بعدی، حاکی از بهبود نسبی وضعیت اوست. این مرکز همچنین اعلام کرد که متهم، دانشجو نبوده و دارای شغل آزاد بوده که برایش پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha