مدیر كل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی گفت: تمام واحدهای تولید كننده مواد غذایی و آشامیدنی كشور در سال 89 درجه بندی می‌شوند.

واحدهای تولید كننده مواد غذایی و آشامیدنی درجه‌بندی می‌شوند
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس هدایت حسینی بیان داشت: تمام واحدهای تولید كننده مواد غذایی و آشامیدنی كشور براساس چك لیست‌های تهیه شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشكی ارزیابی شده و براساس امتیازی كه كسب می‌كنند، درجه بندی می‌شوند.
وی افزود: طبق این درجه بندی به واحدهایی كه موفق به كسب امتیاز 90 تا100 درصد شوند تسهیلاتی تعلق خواهد گرفت و به واحدهایی كه امتیاز كمتر از 60 درصد كسب كنند، 6 ماه فرصت داده می‌شود تا به حداقل‌های ممكن برای ادامه فعالیت برسند.
حسینی از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای با امتیاز كمتر از 60 درصد خبرداد و تأكید كرد: اگر یك واحد تولیدی ظرف مدت 6ماه از دستیابی به حداقل‌های ممكن برای فعالیت باز بماند از ادامه فعالیتش جلوگیری خواهد شد.
وی تسهیلات واحدهایی كه امتیاز 90 تا 100 درصد بگیرند را چنین تشریح كرد: طول مدت اعتبار پروانه این واحدها از 3 به 5 سال افزایش یافته و در مواردی هم مجوز وارادات مواد اولیه تولیداتشان به كشور توسط خودشان به آنها اعطا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha