رییس پلیس راه خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی ایام آخر ماه صفر در این استان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر ماه صفر در جاده‌های خراسان رضوی

سلامت نیوز:رییس پلیس راه خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی ایام آخر ماه صفر در این استان را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، ایام سوگواری دهه آخر صفر با ترافیک داخلی شهر مشهد و جاده‌های منتهی به این شهر همراه است. به همین دلیل پلیس استان خراسان رضوی محدودیت‌هایی را برای رفت و آمد در روزهای پیش رو اعمال کرده است.

هادی امیدوار، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به ورود خیل عظیم مشتاقان امام هشتم(ع) در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) برای جلوگیری از حوادث ناگوار و تسهیل در عبور و مرور تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر و کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ٨ تا ٢٢ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در محورهای اصلی استان ممنوع است.

امیدوار تصریح کرد: در همین راستا تردد انواع موتورسیکلت (به جز موتور سیکلت‌های امدادی و انتظامی جهت انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک) از ساعت ٧ تا ٢٤روزهای یکشنبه و چهارشنبه در محور سبزوار- مشهد، مشهد-تربت حیدریه، مشهد-قوچان و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی در ادامه توضیح داد: با توجه به تردد زائران پیاده از محور قدیم مشهد – ملک آباد تردد وسایل نقلیه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ممنوع است.

او با اشاره به اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک آباد در روز چهارشنبه نیز تا ساعت ١٢ ممنوع و از ساعت ١٤تا ٢٤ تردد خودروها به سمت جنوب (باغچه) یکطرفه بوده، گفت: مسیر جایگزین، آزاد راه شهید شوشتری است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست که به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه لازم را داشته باشند و از عجله کردن خودداری کنند: حتما قبل از برگشت استراحت کافی داشته باشند و با توجه به اینکه سرعت مجاز رانندگی در جاده‌های منتهی به مشهد ٢٠ کیلومتر کمتر شده سعی کنند با آرامش رانندگی کنند." سرهنگ امیدوار  همچنین از رانندگان خواست با تجهیزات مناسب حرکت کنند و حتما زنجیر چرخ، لباس مناسب و سوخت کافی داشته باشند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی از شهروندان مشهدی درخواست کرد در این روزها از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند تا رفت و آمد زائرین با سهولت همراه باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha