سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه دانشگاه بقیه الله در حوزه دانشگاه‌های هم سطح خود در ۱۰ سال گذشته از لحاظ تحقیقاتی تقریبا همواره حائز رتبه اول بوده است، گفت: تقلب‌ها هیچ ربطی به دانشگاه‌ها نداشته است.

از نام دانشگاه‌های معتبر کشور سوء استفاده شده است

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه دانشگاه بقیه الله در حوزه دانشگاه‌های هم سطح خود در ۱۰ سال گذشته از لحاظ تحقیقاتی تقریبا همواره حائز رتبه اول بوده است، گفت: تقلب‌ها هیچ ربطی به دانشگاه‌ها نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا ، ایرج حریرچی درباره سخنان حسن هاشمی پیرامون تخلف‌های انجام شده در برخی مقالات علمی ایرانی گفت: دانشگاه بقیه الله در حوزه دانشگاه‌های هم سطح خود در 10 سال گذشته از لحاظ تحقیقاتی تقریبا همواره حائز رتبه اول بوده است.

به گزارش وزارت بهداشت،سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: صحبتی هم که وزیر بهداشت در این دانشگاه انجام داد اشاره به این نکته داشت که افرادی که در مقالات آنها تخلف صورت گرفته از نام برخی از دانشگاه‌های بزرگ نظیر دانشگاه تهران و دانشگاه بقیه الله سوءاستفاده کرده‌اند.

وی در این مورد افزود: این تقلب‌ها در تعداد 58 مورد از این مقالات صورت گرفته که در برخی از آنها، از نام دانشگاه‌های معتبر کشور سوء استفاده شده و قطعا این سوء استفاده‌ها به اکثریت اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه‌ها ارتباطی پیدا نمی‌کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha