مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی از كشته شدن 37 نفر و مجروح شدن 340 نفر طی هفته گذشته در اثر حوادث ویژه ترافیكی در كشور خبر داد.

37 كشته و 340 اعزام به بیمارستان حاصل حوادث ترافیكی هفته گذشته كشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی وزارت بهداشت در حوادث ویژه ترافیكی هفته گذشته 119 مورد اعزام آمبولانس انجام شد كه انتقال 37 مورد فوتی و 340 مجروح از محل حادثه به مراكز درمانی را در پی داشت.
براساس این گزارش مهم‌ترین حادثه ترافیكی این هفته مربوط به تصادف دو خودرو سواری در محور اردبیل- مغان بوده كه منجر به كشته شدن سه نفر و اعزام به بیمارستان سه مجروح شد.
این گزارش درخصوص حادثه مهم دیگر رخ داده طی هفته گذشته می‌افزاید: در ساعت 22 مورخ 20 خرداد ماه مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی فسا از تصادم دو دستگاه اتوبوس و كامیونت با یكدیگر در محور فسا – شیراز مطلع شد كه با اعزام و حضور 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه 5 دقیقه پس از حادثه  12 حادثه دیده تصادف پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریت‌های پزشكی به بیمارستان ولی عصر فسا انتقال پیدا كردند و یك نفر نیز در این حادثه متأسفانه كشته شد. 
گزارش مركز حوادث و فوریت‌های پزشكی همچنین تصریح می‌كند طی هفته گذشته وقوع هیچ زلزله‌ای در كشور به این مركز گزارش نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha